הניף גביע: איך חגג ג'ובאני רוסו את הזכייה בהישרדות?

ג'ובאני רוסו עם אשתו מאיה
ג'ובאני רוסו עם אשתו מאיה | אור גפן

הקרואטי הוותיק וכיום מנהל הפיתוח המנטלי של מכבי חיפה זכה בגרסת ה-VIP של תוכנית הריאליטי ולא חסך בפינוקים: כל החברים מהתוכנית ומהסצנה הגיעו לפרגן

(גודל טקסט)

למכבי חיפה הולכת להיות עונה מאד מעניינת לא רק מבחינה מקצועית, אלא גם כי מנהל הפיתוח המנטלי שלה ג'ובאני רוסו נמצא בכותרות בלי סוף, מהרגע שזכה במקום הראשון בהישרדות VIP והוכיח מה זה להיות ווינר אמיתי. הזר הכי אהוב בישראל חגג אמש (שני) את הזכייה בריאליטי של רשת כשהוא צמוד לאשתו היפה מאיה, עם החברים הטובים באירוע נוצץ שהתקיים במסעדת "מסה" בתל אביב בליין הטכנו בוטיק. על הפקת האירוע הופקדו DJ יניב אמריו ואורן אלזם.

בין מי שהגיעו לחגוג לכדורגלן העבר איתרנו את המנחה הנצחי של הישרדות גיא זוארץ, החברים המפורסמים רוסלנה רודינה, טילטיל ואשתו ורד, טיטי איינאו, שני גולדשטיין ועדי כרמלי שרק יצאו מהארון לפני יומיים, עומר גורדון, חברו לכר הדשא, איציק זוהר עם החברה לאורה ועם בנו, טום קשתי, דורון מירן, רגב הוד ואשתו הלן, עדי לאון, דורין סגול, וכמובן החברים מהאי: אירה דולפין, מישל טרוני, אייל ברקובר, שמחה גואטה והחבר יהודה אבולעפיה, לונה מנסור והחבר הקולומביאני דניאל סיירה, אסף אשתר, אורין ג'ולי ומשה פרימו.

אם זה תלוי ברוסו, המזל של חיפה ישתנה לטובה לקראת העונה הקרובה, ומאד יקוו בכרמל שידביק את המועדון בווינריות ובאיך שהמזל משחק בכל פעם לטובתו. אחרי שקטף את המיליון וניצח את כל השורדים ששהו איתו על האי במשך חודשיים, ג'ובאני ומאיה שלו חוזרים לשגרה ואנחנו נחזור לפגוש אותו בסמי עופר במקום בפיליפינים.

ג'ובאני עם טום קשתי (אור גפן)
ג'ובאני עם טום קשתי (אור גפן)

טילטיל ורוסלנה (אור גפן)
טילטיל ורוסלנה (אור גפן)

עם איציק זוהר והחברה (אור גפן)
עם איציק זוהר והחברה (אור גפן)

עם טילטיל ודורון מירן (אור גפן)
עם טילטיל ודורון מירן (אור גפן)

עם גיא זוארץ (אור גפן)
עם גיא זוארץ (אור גפן)

עם בוגרי הישרדות (אור גפן)
עם בוגרי הישרדות (אור גפן)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי