בן בן ברוך: "טב"ח מזכיר לי את רונאלדו, מנור סולומון מדהים"‎

בן בן ברוך, דני רופ ודין מירושניקוב
בן בן ברוך, דני רופ ודין מירושניקוב | פרטי

לפני גמר אליפות ישראל באתלטיקה, תערך ברביעי ריצת ראווה של 100 מטר. מי שינסה את מזלו הוא הסטנד-אפיסט שמספר על הכיף הגדול בנבחרת האומנים ועל האהבה שלו לכדורגל: "תמיד יש את הרגשת הפספוס הזו"

(גודל טקסט)
ביום רביעי הקרוב תיפתח אליפות ישראל באתלטיקה שתתקיים במשך יומיים. ריצת ראווה למרחק 100 מטר תיערך לפני הגמרים של הנשים והגברים ב-100 מטרים ותביא את מיטב שחקניה של נבחרת האומנים בכדורגל לאיצטדיון. בין שחקני הכדורגל שינסו את מזלם על מסלול האתלטיקה של הדר יוסף, תוכלו לפגוש את הסטנד-אפיסט והשחקן, בן בן ברוך, שהספיק להופיע בתוכניות טלוויזיה כגון "מלחמת המינים", "צומת מילר", "אנחנו במפה" ועוד. לאחר שכבש את הרשת עם מעל חמש מליון צפיות לסרטוני הפארודיה שלו, מסתבר שלקומיקאי יש קשר עוד מילדות לעולם הכדורגל.


"כדורגל זו האהבה הכי גדולה בחיים שלי", סיפר בן בן ברוך, "גדלתי בירושלים, שיחקתי בבית"ר ירושלים עד שעברנו לבת ים. שם האופציות היו לשחק במכבי ת"א, הפועל ת"א ומכבי יפו. אבא שלי שלח אותנו למכבי יפו שם שיחקתי עד הנוער ובבוגרים שיחקתי בליגה א', בקריית אונו וביבנה. שיחקתי באריאל עד שנפצעתי ולאחר מכן כבר לא הייתה לי מוטיבציה לחזור. לאחר מכן התחלתי את הקריירה שלי בסטנד אפ", סיפר הקומיקאי למדור.


אתה אוהד קבוצה מסויימת?

"כשהייתי ילד, אהדתי את בית"ר אבל ברגע שאתה משחק כדורגל, זה ממך והלאה. עד לרגע שהכדורגל 'הפריש' אותי החוצה כבר לא רציתי לראות או לשמוע על כדורגל – ואז בא מסי. זאת הייתה התאהבות ממבט ראשון. אני זוכר את הלילות של הכדורגל במיטה בתשע בערב, מחכה למשחק המרכזי של ברצלונה הייתי בטירוף ומאז אני אוהד ברצלונה מושבע: הולך למשחקים, טס לראות מתי שרק אפשר. זאת האהבה הגדולה שלי באמת".



נבחרת האומנים (אוסף פרטי)


אז היה לך טבעי להגיע לנבחרת האומנים אם כך?
"אני עובד במה שאני אוהב וזאת הגשמת חלום, אבל נשאר לי טעם רע על כך שאני לא משחק כדורגל וכבר לא משחקים בשכונה כי חברים שלי פדלאות. תמיד יש את הרגשת הפספוס הזאת. עובד קראוס הזמין אותי לנבחרת והחיבור היה מדהים". אנחנו טסים לטורנירים בחו"ל? שיחקנו ברוסיה וזאת חוויה מטורפת. אני משחק בעמדת המגן הימני, אנחנו מתאמנים כל שבוע תורמים המון לקהילה, מגיעים לאירועי התנדבות וראווה וזה כיף גדול. לשחק עם אנשים כמו דני רופ, אושרי כהן, אקי אבני, עמוס תמם, אושרי כהן, שלום מיכאלשווילי, ולירן שטראובר זה מדהים, הם אנשים כיפים ומקסימים.


מי השחקן הכי תותח אצלכם בנבחרת? "אימרי ביטון שחקן מעולה, דניאל בן חיים הזמר ודין מירושניקוב".


אתה מדבר על כדורגל בהופעות שלך?
"לא! באופן לא ברור –  בכלל לא! כל העולם שלי סובב סביב כדורגל. אני לא צוחק על קהלים מסוימים ולא מאמין בזה. למרות הקהל הגדול עדיין לא כולם מזהים אותי. אדיר מילר זה אדיר מילר, כולם מכירים אותו. אצלי, אנשים נתקעים עליי עם המבט ברחוב, נראה כאילו עוברת בהם תחושה לא ברורה מאיפה הם מכירים אותי. ואם כבר כדורגל, את יודעת מי היה בהופעה שלי שבוע שעבר? ערן לוי הגיע להופעה שלי בלהבות חביבה ופתאום זיהיתי אותו בקהל. שמחתי שהוא בא".


מי השחקן האהוב עלייך בליגה?
"אני אוהב את טל בן חיים החלוץ כי הוא נורא מזכיר לי את רונאלדו השמן. יש לו מניירות שמזכירות לי אותו בתקופה הרזה שלו כמובן. גם נאור סבג – יצא לי לראות את המשחק האחרון –  וואלה, זה שחקן אמרתי! וחוץ מהם, מנור סולומון שחקן מדהים! אני מכיר את אבא שלו, הוא אימן אותנו בנבחרת אומנים והראה לנו סרטונים שלו ונורא אהבתי את הסגנון של השחקן הזה ואת הטכניקה שלו".



טל בן חיים. "מזכיר את רונאלדו" (דני מרון)


מה אתה חושב על האוהדים בארץ?
"אני חושב שהקהל שמושך אותו כדורגל בארץ הוא קהל מאד חד גוני. את לא תראי עכשיו באיצטדיון כדורגל רופאים וטייסים מבלי להעליב חלילה, אני פשוט חושב שהקהל בארץ צריך להיות יותר מגוון.  אני מקווה לראות יותר נשים, תראי את הקהל של ברצלונה. יש את אותה קבוצת אוכלוסייה, הכדורגל בארץ מושך אליו סגנון מסוים של אוהדים וחבל בעיניי.


"הקהל של הפועל לדוגמא, שם יש יותר נשים ויותר אשכנזים אבל עדיין הגרעין הקשה הוא חברה צעירים. כדורגל זה תחום כל כך חכם בעיניי ובעולם זה מגיע לרמות הכי גבוהות. לכן אני תמיד אומר שהיה לי חלום לבנות בית ספר לכדורגל לגילאי ילדים מגיל אפס, אני עדיין חושב לעשות את הדבר הזה. כמו פנימייה שיש בברצלונה, ובכלל, בכל אירופה אקדמיות לנוער. כשילדים לומדים תחרותיות הוגנות וספורטיביות מגיל אפס, זה מושך את הקהל בהתאם".


לקראת הערב, איך אתה בריצות קצרות?
"מכיתה ג' הייתי באתלטיקה. הייתי גם שחקן כדורגל והייתי גם הכי מהיר בקבוצה ובזכות נבחרת האמנים שמחתי להיכלל בחשבון. אני לא רוצה לעשות בילד-אפ, אבל אני אוהב את זה ותמיד צופה באתלטיקה בטלוויזיה. בארץ, אלכס אברבוך עשה דברים מדהימים ויש לנו אתלטים מעולים אבל התחום הזה מקבל תמיכה מזערית – את המינימום של המינימום מהמדינה וזה מעצבן כי אחר כך מתלוננים למה אין הישגים בספורט. דיאנה וייסמן אלופת ישראל במאה מטר ומאתיים מטר לדוגמא, אם היא הייתה מקבלת תמיכה משמעותית, אני מאמין שהיא הייתה יכולה להגיע לרמות הכי גבוהות באולימפיאדה".


אוהדי הפועל תל אביב. "יותר נשים, אך עדיין הרוב הם צעירים" (אודי ציטיאט)



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

היום לפני שנה, איך שהזמן טס! והעיקר שעושים ❤️❤️❤️

A post shared by BEN BEN BARUCH (@benbenbaruch) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי