כספי מתחזק ואליהו מבלה רגע לפני החתימה באשדוד

ליאור אליהו, גילי מוסינזון
ליאור אליהו, גילי מוסינזון | אור גפן

הישראלי שעשה היסטוריה ב-NBA ועשוי לשוב למכבי, החליט יחד עם אשתו על שם ביתו השנייה: אסתי. בינתיים ליאור אליהו וגילי מוסינזון, נפגשו באירוע השקעה של פארק אקסטרים ועשו שמח לילדים

(גודל טקסט)
בזמן שהוא בדרך לסגירה במכבי תל אביב, הישראלי שעשה היסטוריה ב- NBA, עומרי כספי, הפך לאבא לשתיים בשבוע שעבר כאשר הוא ואשתו, שני, קיבלו לעולם את ביתם השניה, אחותה של שרי בת השנתיים. כעת, אחרי שחשבו על מספר שמות, השניים סוף סוף חשפו את בחירתם הסופית, אז תגידו שלום לאסתי כספי, התינוקת החדשה שהפכה את שני ועומרי להורים למשפחה בת ארבע נפשות. הזוג הישראלי שחי שנים בארה"ב, שומר מסורת ואסתי, קיצור של אסתר, זה כמובן שם מהתנ"ך בו התאהב הזוג הצעיר שנישא זה לזו ביוני 2016.


חוץ מכספי והבנות שלו, עוד בגזרת הכדורסל, אמש (שלישי) נפגשו שחקן הפועל ירושלים לשעבר – ליאור אליהו ושחקן העבר ובוגר האח הגדול, גילי מוסינזון, באירוע השקה של wipark , פארק אקסטרים לילדים בהאנגר 11 נמל תל- אביב. עוד הגיעו להשתולל עם הילדים: מאיה בוסקילה עם החבר ועם הבן לני, מלכת היופי במיל' רוית אסף, אלכס קלינשטיין, הזמרת אילנית יחד עם בתה ונכדיה, ישראל קטורזה יחד עם כל המשפחה ועוד.


מוסינזון ואליהו נצפו מחובקים ומסוחבקים, כאשר בזמן שמוסינזון הגיע עם שני בניו, אליהו הגיע עם בנו להעביר את חודשי הקיץ החמים של החופש גדול בזמן שהוא עדיין מחפש קבוצה שתחתים אותו והציג אבהות למופת. רגע אחרי שסיימו את הבילוי המשותף, סיכם אתמול בשעות הקטנות של הלילה הפורוורד הוותיק לעונה אחת במכבי אשדוד ויתאחד עם המאמן האמריקאי בראד גרינברג, תחתיו שיחק כבר בהפועל ירושלים. העונה המתקרבת תהיה ה-16 של אליהו בליגת העל, אבל אשדוד היא בסך הכל התחנה הרביעית שבה יופיע בישראל: לפני שהגיע לירושלים, הוא שיחק במשך שלוש עונות בהפועל גליל עליון ושש במכבי תל אביב (ובמהלך התקופה יצא לשנה אחת בבאסקוניה).



ליאור אליהו ויובל מוסינזון (אור גפן)



גילי מוסינזון עושה שמח לילדים (אור גפן)



ליאור אליהו וישראל קטורזה (אור גפן)



ליאור אליהו משקיע בבנו זמן איכות (אור גפן)



גילי מוסינזון, גם הוא אהב לתפארת (אור גפן)





 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sarai & Esti's parents ✨

A post shared by Shani Ruderman Casspi (@shani_casspi) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

And we're out !! Party of 4!! ‍‍‍ #ShabbatShalom

A post shared by Shani Ruderman Casspi (@shani_casspi) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי