נעים להכיר: החצי השני של דני אבדיה

בת זוגו של דני אבדיה
נעמה כרמל | אינסטגרם

לאכזבתן של מאות נערות צעירות שחלמו על חיים עתידיים כאשתו של כדורסלן מצליח ב-NBA, הכוכב המבטיח תפוס חזק. בואו לראות מי הזוכה שכנראה תלווה אותו במסע לאמריקה בשנה הבאה

(גודל טקסט)
דני אבדיה, הסווינגמן שמתנוסס לגובה של 2.05 מטרים, הוביל את נבחרת העתודה של ישראל בכדורסל לזכייה שנייה ברציפות באליפות אירופה, עשה היסטוריה והפך בין לילה לספורטאי הכי חם בכדורסל הישראלי נכון להיום. מעבר לעובדה שהצעיר גם זכה בתואר ה-MVP של הטורניר, כשהשאלה המעניינת לגביו היא כמה גבוה הוא ייבחר בדראפט 2020, החלטנו לבדוק גם מה קורה מחוץ לפרקט ומה מתרחש בחיי האהבה של הכדורסלן בן ה-18.



באופן מתבקש, הבשורה הבאה עלולה לאכזב מאות נערות צעירות שחלמו על חיים עתידיים כאשתו של כדורסלן מצליח ב- NBA, כי ההבטחה הצעירה גבירותיי ורבותיי, תפוס חזק. אבדיה מטפח זוגיות יציבה עם בחורה יפייפיה בשם נעמה כרמל, צעירה בת 19 המשרתת בצה"ל ומלווה אותו לאורך כל הדרך. אם אתם חובבי כדורסל, בטוח יצא לכם לראות אותה יושבת ומעודדת את החצי השני שלה ביציע והיא עושה את זה גם לא מעט ברשתות החברתיות.



האוהבים הצעירים נמצאים על הקו בין בית זרע, הקיבוץ בו גדל אבדיה לא רחוק מהעיר טבריה, לבין הוד השרון משם מגיעה החיילת שלו. במדור ממש מקווים שנעמה ודני משחיזים את האנגלית ומתכוננים לקראת הקריירה הבינלאומית של הכישרון הצעיר הכל כך חריג בנוף הכדורסל הישראלי. לטובת מי מכם שלא ממש מעודכן, מדובר בשחקן NBA בהתהוות, שכל פעולה שלו בשנים האחרונות הייתה מכוונת לקריירת ה-NBA העתידית, מה שאומר שכנראה שהטיול אחרי צבא של אבדיה וזוגתו יהיה בגזרת ארצות הברית. ואנחנו אומרים, היורשים של שני ועומרי כספי בדרך לכבוש את אמריקה.


הזוכה הגדולה בכוכב המבטיח. נעמה כרמל (מתוך חשבון האינסטגרם שלה)
הזוכה הגדולה בכוכב המבטיח. נעמה כרמל (מתוך חשבון האינסטגרם שלה)


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A post shared by Deni Avdija (@deniavdia8) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A post shared by Deni Avdija (@deniavdia8) on


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי