ההפתעה המטורפת ליום הולדתו של ערן זהבי

ערן זהבי
ערן זהבי | Instagram

החלוץ שלא מפסיק לקרוע רשתות חגג 32 בסוף השבוע, אבל הוא לא ציפה למה שתכננה לו אשתו שי. כל החברים הוזמנו לסין, לחגיגות שהתחילו במשחק בשנגחאי, המשיכו למועדון הבכיר בעיר ונגמרו ב"חגיגה ישראלית" עצומה

(גודל טקסט)

יש משפט שהרבה כדורגלנים אוהבים להגיד על הנשים שלהם, "אשת חיל מי ימצא". ערן זהבי יכול ללא ספק להזדהות עם המילים האלו אחרי ההפקה המשוגעת שאשתו המולטי טאלנט, שי זהבי, ארגנה לו לכבוד יום הולדתו ה-32. אצל הזהביים, אם עושים משהו זה עד הסוף, וכך בדיוק נראה סוף השבוע האחרון שלהם, שהחל בביקורם של כל החברים הטובים שהגיעו במיוחד לשנגחאי על מנת לחגוג עם הליגיונר הבכיר את יום ההולדת שלו, כשעל כל ההפקה הענקית הזאת, אחראית לא אחרת משי וכמובן שני זהבי, שכמו תמיד נידבה את כישורי העיצוב שלה.

כל אחד מהמשתתפים קיבל הזמנה מעוצבת וממותגת, כיאה ליום הולדת מאורגנת טיפ-טופ. בהזמנה פורט הלו"ז כולו, שהחל כבר ביום שישי בהגעה של כל החבורה הישראלית למשחק של גוואנגז'ו וזהבי מול שנגחאי שנואה, כאשר ילד היומולדת כבש את השער ה-23 שלו העונה כבר אחרי חמש דקות, אבל ההמשך היה כולו של המארחת שניצחה 3:5. ההפסד ממש לא עצר את החגיגות, שהמשיכו אל תוך הלילה במועדון ה-Mint, הטוב ביותר בעיר, בו חגגו כולם יחד 32 קיצים למלך שערי הליגה הסינית. (ותכלס גם הישראלית)

הבוקר (ראשון) נרגעו כולם יחד בבריכה של המלון ואכלו במסעדה מקסיקנית, וכפי שנכתב בהזמנה: "באים להראות למקסיקנים מה זה ערב ישראלי", ככה שאפשר להבין את גודל החגיגה. מחר צפויים החברים הטובים לשוב לישראל, אך הזוג זהבי לא ייתן להם להתגעגע יותר מדי, כיוון שבחודש אוגוסט צפויים שי, ערן ושלושת ילדיהם להגיע לביקור בארץ הקודש, אחרי שהפעם האחרונה שביקרו כאן הייתה בחודש מרץ, במשחק שייזכר לדורות עם השלושער המטורף של זהבי מול נבחרת אוסטריה. פייר, התגעגענו. מזל טוב לערן ויאללה בלאגן.

ההזמנה לאירוע החגיגי (Instagram)
ההזמנה לאירוע החגיגי (Instagram)

ערן ואחיו אבי בחגיגות (Instagram)
ערן ואחיו אבי בחגיגות (Instagram)


(Instagram)


(Instagram)

(Instagram)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי