מה קורה כשמכבי ת"א, הפועל ב"ש והפועל ת"א נפגשות?

מאור בוזגלו
מאור בוזגלו | אביב שילה

אדידס השיקה קולקציית כדורגל חדשה ויצרה שיתוף פעולה בין מיטב כוכבי הקבוצות הגדולות בליגה. מאור בוזגלו, אלירן עטר, דור פרץ ועידן ורד הם רק חלק מהשגרירים שלקחו חלק

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

איך תגיבו כשתשמעו על שיתוף פעולה בין היריבות הכי גדולות בליגה העל? אז כן, זה אכן קרה. מספר שחקנים מהקבוצות הכי גדולות בישראל שיתפו היום (ראשון) פעולה, אך מחוץ לכר הדשא! מי אחראי לזה אתם שואלים? "אדידס ישראל". בזכות המותג הבינלאומי, היום נערך יום צילום לקידום קולקציית הכדורגל HARDWIRED PACK, הכוללת נעלי כדורגל בצבעים מיוחדים, אותן ינעלו הכדורגלנים המזוהים עם המותג בעונה החדשה.

מי שהגיעו לקחת חלק ולהצטלם לקמפיין שירוץ ברשתות החברתיות היו: קשרה של הפועל ת"א ומי שאין דבר כזה קמפיין בלעדיו, מאור בוזגלו, קשרה של אולימפיאקוס, ביברס נאתכו, הרכש החדש של הפועל באר שבע, דוד קלטינס עם הרכש הישן, חנן ממן, קשרה של בית"ר ירושלים, עידן ורד והמגן הימני החדש שי קונסטנטין, והמכביסטים שייצגו את אלופת המדינה בכבוד: אלירן עטר, דן גלזר, דור פרץ ואנדראס יאניוטיס.

עוד נספר לכם כי הלוקיישן בו הבועטים עשו פוזות למצלמה היה בחדר חושך, בטכנולוגית תאורה מתקדמת אשר מדמה את צבעי הנעליים. התמונות והסרטונים מיום הצילום יעלו בעמודי האינסטגרם של השחקנים, ובנוסף יעלו איתם על המגרש במשחקי הגומלין של הקבוצות במפעלים האירופים. ואם אתם שואלים את עצמכם, למה דווקא, בוזגלו, עטר, קלטינס נתכו ושאר החברים הגיעו הם להשתתף בקמפיין, התשובה לכך מאד פשוטה – השחקנים הם שגרירי המותג המקומיים שנבחרו לייצג את קמפיין נעליי הכדורגל המקצועיות ע"י אדידס ישראל. אהבנו!

אלירן עטר בצילומים (אביב שילה)
אלירן עטר בצילומים (אביב שילה)

קפטן נבחרת ישראל ביברס נאתכו (אביב שילה)
קפטן נבחרת ישראל ביברס נאתכו (אביב שילה)

דור פרץ (אביב שילה)
דור פרץ (אביב שילה)

אנדראס יאניוטיס. השוער החדש של מבי ת
אנדראס יאניוטיס. השוער החדש של מכבי ת"א לקח חלק (אביב שילה)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי