שלום צה"ל: אלוף אירופה הגיע לבקו"ם

ים מדר
ים מדר | באדיבות משפחת מדר

לים מדר היו שלושה ימים בלבד לחגוג את הזכייה באליפות אירופה, כשמיד אחר כך נפרד מהאזרחות והצטרף לצבא ההגנה לישראל. הרכז ישרת כמדריך ספורט ביחידה חדשה שהוקמה ועדיין מחפש את האחת שתעודד מהיציע

(גודל טקסט)
שלושה ימים לאחר שזכה בתואר אלוף אירופה, הגיע הרגע בו התגייס ים מדר, שחקן נבחרת העתודה של ישראל לצבא הגנה לישראל. לאחר שיעבור טירונות צה"לית, ישרת מדר ביחידת מורים מדריכי ספורט שהוקמה במיוחד בשנה שעברה, במטרה לאפשר לספורטאי העילית של ישראל לשמור על אורח חיים מקצועני לצד שרות צבאי מלא. לייק ענק מאיתנו וגיוס נעים זה קודם כל.


בנוסף, נספר לכם כי לפי מקורבים, הרכז בן ה-18 רווק, בניגוד לחברו הטוב דני אבדיה שתפוס חזק. המדור בונה על כך שמדר, במקור מבית דגן, ימצא לו איזו חיילת יפייפיה שתגיע לעודד אותו מהיציע במשחקים. בינתיים הוא מסתפק בתגובות מפרגנות בחשבון האינסטגרם שלו שהולך ותופח, במיוחד מנעמה כרמל, זוגתו המהממת של חברו, החתום איתו יחד על הזכייה של העתודה באליפות אירופה, שנה שנייה ברציפות. לכו תדעו, אולי השידוך של מדר יגיע דווקא מהכיוון של איזו חברה שלה!


עד שזה יקרה, קבלו הצצה ראשונה לאיך נראה הכישרון הצעיר והמבטיח של הפועל תל אביב ונבחרת ישראל, או בקיצור, הדור הבא של הכדורסל הישראלי על מדים.


אלוף אירופה עושה כבוד לצה
אלוף אירופה עושה כבוד לצה"ל (צילום: באדיבות משפחת מדר)


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Semifinal

A post shared by yam madar (@yam_madar11) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

We did it!

A post shared by yam madar (@yam_madar11) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

European champions

A post shared by yam madar (@yam_madar11) on



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי