ביקיני 2019: אשת הכדורגלן שלא מפסיקה להפתיע

סיוון ארבייטמן
סיוון ארבייטמן | אינסטגרם

סיוון ארבייטמן, אשתו של חלוץ הפועל אדומים אשדוד, בילתה יחד איתו בסופ"ש האחרון ביעד הכי מבוקש בעולם הכדורגל: מיקונוס והציגה גזרה מושלמת. השניים, ללא הילדים, נהנו מארוחת גורמה אצל השף האהוב "נאסר אט"

(גודל טקסט)

 כבר סיפרנו לכם לא מזמן על אשתו של הכוכב של ליגה א', חלוצה של הפועל אדומים אשדוד, שלומי ארבייטמן שמצליחה להפתיע אותנו בכל פעם מחדש, בסוף השבוע האחרון, היא עשתה זאת שוב. אשתו היפייפיה של הבועט, סיוון ארבייטמן, חגגה את יום ההולדת של אמה כזכור ביום פינוק במלון שרתון התל אביבי, וכמובן שלא שכחה להשקיע זמן איכות עם החצי השני שלה. הזוג ארבייטמן בילה את הסופ"ש האחרון ביעד הכי מבוקש בעולם הכדורגל נכון לקיץ 2019, מיקונוס.

סיוון ושלומי בילו באי היווני ללא שני ילדיהם באווירה רומנטית מוחלטת, כאשר בניגוד לחלוץ שלא ממש אוהב להצטלם, אשתו הדגימה איך עושים את זה מצויין. מיסס ארבייטמן החליפה שלל בגדי ים והשאירה את כולנו שוב פעורי פה לנוכח הגזרה המושלמת. למרות שהיא נראית בת 20, מדובר באמא לבן ובת שמאד דומים להורים שלהם! מעבר לגזרה הלוהטת בביקיני, סיוון ושלומי נהנו מכל מה שיש לאי היוקרתי להציע, בין היתר, ארוחת גורמה במסעדה של השף האהוב ביותר על כדורגלנים בכל העולם, "נאסר אט" הידוע בכינויו סולט ביי ובבשר המשובח שמכין. באופן מתבקש, גם סלפי היה שם.

מעבר לכל הדברים האלו, לטובת מי שלא מכיר את האישה שאנחנו הכי מתגעגעים אליה בליגת העל, נציין כי מדובר גם בבחורה עם אופי מיוחד לצד היופי. בזמן שבעלה שורף את כר הדשא במשך כל שנותיו, סיוון היא מורה לחינוך מיוחד בבית הספר "התומר" שבעיר מגוריהם, נס ציונה. מה שאומר שיש לה גם לב ענק והמון סבלנות ואורח רוח. אז בזמן שהשמש הישראלית/ יוונית קופחת, סיוון ארבייטמן מעלה את הטמפרטורה בגדול, והנה לך טעימה מאחת שיש לה הכל ובקלילות יכלה למצוא את עצמה על מסלול הדוגמנות.


סיוון ארבייטמן. גזרה מושלמת (צילום: אינסטגרם)




סיוון ארבייטמן. בקלות יכלה להיות על מסלול הדוגמנות (צילום: אינסטגרם)


כיף בחופשה (צילום מסך: אינסטגרם)

עם השף האהוב (צילום מסך: אינסטגרם)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי