לא תאמינו מי מהבוזגלוס בדרך להישרדות VIP!

משפחת בוזגלו
משפחת בוזגלו | אריאל שלום

אסי, האח השני למשפחת בוזגלו, עתיד לטוס לפיליפינים ולהצטרף לתוכנית הריאליטי שתתחיל את צילומיה בסוף החודש הבא לצד שמות כמו אלינה לוי, רגב הוד וסתיו סטרשקו. סוכנו: "הכל אפשרי"

(גודל טקסט)

משפחת בוזגלו, המשפחה הכי מפורסמת בכדורגל הישראלי, שוב בכותרות. הפעם לא מדובר במאור, כוכבה של הפועל תל אביב, וגם לא בדומיננטי שבחבורה אבא יעקב, אלא באח מספר שתיים, אסי בוזגלו, שנמצא בדרך לעונה החדשה של "הישרדות VIP" כפי שנודע למדור.

כן כן, האח הכי מצחיק בחבורה, שנשוי לעדי ולהם שלושה ילדים בלונדיניים מתוקים, ייאלץ להתגעגע לבני משפחתו כי מסתמן שכבר בסוף החודש הבא יעלה על מטוס עם גיא זוארץ ושאר המתמודדים בדרך לפיליפינים.

שלשום (שני) עוד הספיק בוזגלו להתמנגל בהשקה של התכנית "24 בצהריים" במסעדת מסה בתל אביב. על הפקת האירוע הופקדו DJ יניב אמרי ואורן אלזם, כשכל מי שניסה להוציא מאסי תגובה על ההשתתפות בריאליטי המצליח של רשת, לא הצליח. המדור התקשר לאשר את הפרטים עם סוכנו של אסי, יריב נתי, שאמר: "אסי משתתף כרגע בבוזגלוס, ואתם יכולים לצפות בו ב-YES". ניסינו ללחוץ ושאלנו אם בעוד מספר חודשים נזכה גם לצפות בו שורד על האי, והסוכן השיב: "הכל אפשרי בחיים האלו".

אסי בוזגלו. בדרך לפיליפינים (אור גפן)
אסי בוזגלו. בדרך לפיליפינים (אור גפן)

עוד נודע למדור כי בוזגלו ביקר באיכילוב וביצע את הבדיקות הרפואיות לפני הישרדות יחד עם רגב הוד ושאר שמות מעניינים שצפויים לשרוד איתו על האי דוגמאת אלינה לוי וסתיו סטרשקו. אם לא יהיו שינויים של הרגע האחרון, אסי בוזגלו יפרוש את כנפיו ויוכיח לכולנו שלא רק ג'ובאני רוסו הוא שורד מדופלם שהגיע לפיליפינים מהמגרשים, כשאנחנו הצופים נוכל לבחון את כישורי האסטרטגיה שלו. טיפ המדור לאסי: שיחה צפופה עם נעמה קסרי לפני העלייה למטוס – חובה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי