דיוויד בקהאם רכש את הדירה היקרה ביותר בעולם‎

דיוויד בקהאם
דיוויד בקהאם | ADRIAN DENNIS/AFP/Getty Images

האייקון הגדול שהקים לא מזמן את קבוצת "אינטר מיאמי" ב-MLS, יגור בפלורידה בבית בשווי של 40 מיליון יורו ב"מוזיאון האלף". בתפריט: נוף עוצר נשימה, גורד שחקים, בריכה ומרפסת שיזוף. כך נראית "דירת החלומות"

(גודל טקסט)
זה לקח לו כמעט ארבע שנים, אבל זה סוף סוף קורה. דיוויד בקהאם, כוכב הכדורגל הגדול באנגליה, הקים קבוצת כדורגל במיאמי בשם "אינטר מיאמי" כחלק מחוזה ראשוני שחתם עם ה-MLS כשהגיע לליגת הכדורגל של צפון אמריקה כשחקן ב-2007. ממש בימים אלו הוא ואשתו, אייקון האופנה ויקטוריה בקהאם, מתכננים לעזוב את אל איי ומחפשים בית בפלורידה שיתאים להם ולארבעת ילדיהם שכל כך גאים באביהם שהפך להיות בעלים של קבוצת כדורגל. כעת, מתברר שהזוג המלכותי מצא דירה חלומית וזה בלשון המעטה, כי מדובר בדירה היקרה ביותר בעולם.


הזוג, שחגג לאחרונה 20 שנות נישואים, נצפה כשהוא מבקר בדירה השווה 40 מיליון יורו, וממוקמת בפרויקט היוקרה "מוזיאון האלף" של האדריכל המנוח זאהה חדיד, ובו גורד שחקים המתנשא לגובה של 62 קומות. בנייתו של הפרויקט היוקרתי טרם הושלמה, אך הוא צפוי להגיע לגובה של 215 מטרים בסוף השנה הנוכחית ובכך להפוך לאחד הבניינים הגבוהים ביותר במיאמי. בבניין יהיו כמאה דיירים שייהנו מהשכנים המפורסמים ואף יוכלו לרכוש דירות הרבה יותר "זולות". אמנם הבקהאמים צפויים להוציא מכיסם סכום מטורף של 40 מיליון יורו (לפני הנחת סלבס) אך במוזיאון האלף ישנן גם דירות זולות יותר בקומות התחתונות. המחירים נעים בין 5-10 מיליון יורו, למתעניינים מביניכם.


הנכס המדהים הזה ישמש מצויין את דיוויד, ויקטוריה, רומאו, קרוז והארפר, כשאחיהם הבכור, ברוקלין, יישאר לגור עם בת הזוג הפצצה שלו בניו יורק, ממש לא רחוק מאמא ואבא שיגורו במרחק של טיסה של שעה וחצי ממנו. ממה עוד יוכלו להנות הבקהאמים בפרוייקט היוקרתי חוץ מנוף עוצר נשימה ודירה ענקית וחלומית? אז בחלקו העליון של גורד השחקים בנו בריכה אולימפית ומרפסת שיזוף המקיפה את הבניין כולו. יש בו אפילו מנחת מסוקים (!) ממנו יוכל אבא דייויד לטוס במסוק שייקח אותו במהירות לאיצטדיון אינטר מיאמי. חוץ מזה, גם ספא, סלון יופי, בר מיצים ומסעדת בריאות הם חלק נוסף מהשירותים להם יזכו הדיירים והבקהאמים שבחרו לגור באזור העשיר ביותר במיאמי.



הדירה של בקהאם (צילום: אילוסטרציה)



איזה נוף! (צילום: אילוסטרציה)




 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

WOW 20 years , look what we created ♥️ Love you so much ♥️ @victoriabeckham @brooklynbeckham @romeobeckham @cruzbeckham #HarperSeven ♥️

A post shared by David Beckham (@davidbeckham) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

So much fun with the kids at Tidal Cove… MIAMI BABY ♥️

A post shared by David Beckham (@davidbeckham) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Welcome to the @intermiamicf family, Julián and Matías! ⚽ @carranzajuli_ @matipellegrini #InterMiamiCF #LaFamilia

A post shared by David Beckham (@davidbeckham) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you Miami what a beautiful week , creating special memories & so excited @intermiamicf .. So many more to come ⚽️ @victoriabeckham @brooklynbeckham @romeobeckham @cruzbeckham #HarperSeven

A post shared by David Beckham (@davidbeckham) on



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי