איפה בילו נשות הכדורגלנים את ליל השבת שלהן?

שרון אייזנברג, נואל ברקוביץ', מאי ורד
שרון אייזנברג, נואל ברקוביץ', מאי ורד | אינסטגרם

עד שליגת העל תצא לדרך, נשות הכדורגלנים יכולות ליהנות מהשבתות בבילויים ומסיבות עם ובלי הבעלים. שרון אייזנברג, נואל ברקוביץ' ומאי ורד חגגו למעצב השיער אור אוחנה, בזמן שבן שהר זכה למסיבת הפתעה ענקית

(גודל טקסט)
ליגת העל מודל 2019/20 אוטוטו נפתחת. אך כל עוד הליגה טרם התחילה, נשות הכדורגלנים יכולות ליהנות מהשבתות שלהן בבילויים ומסיבות עם ובלי הבעלים! תשאלו את שרון אייזנברג, נואל ברקוביץ' ומאי ורד, שהגיעו אמש (שבת) לוירנדה במלון שרתון ת"א לחגוג למי שאחראי על הפריזורות שלהן ודואג להן לשיער מבריק ומטופח במהלך כל השנה: מעצב השיער, אור אוחנה, חגג 30 ונשות הכדורגלנים הגיעו להרים לו וגם דאגו לתעד הכל בסטורי. מעבר לאלו שהגיעו לפרגן, יש לציין כי אוחנה אחראי גם על הבלונד/ גוונים/ החלקות של שי זהבי, מירן בוזגלו ועוד טובות ויפות אחרות.


לאירוע רב המשתתפים הגיעה אייזנברג ביחד עם דוד קלטינס שלה והרעיפה אהבה על מי שאחראי על הבלונד שלה. חוץ מהזוג הצעיר שעשה את כל הדרך מבאר שבע לתל אביב, מאי ונואל הגיעו ללא עידן ורד ודור מיכה, ונהנו מחגיגה שנמשכה עד השעות הקטנות של הלילה. מעבר לחגיגות של מעצב השיער של נשות הכדורגלנים, גם בגזרה הבאר שבעית חגגו נשות הכדורגלנים ושחקניה של הפועל ב"ש את יום הולדתו של חלוץ הקבוצה בן שהר במסיבת הפתעה שארגנה לו אשתו, לירון שהר.


החבורה מהדרום הגיעה לבית האורבני בפתח תקווה, שם חגג שהר 30 בחברתם של כל החברים הקרובים, המשפחה וכמובן החברים לקבוצה שנהנו לראות אותו המום לנוכח החגיגה בהפתעה שארגנה לו לירון. בין אלו שהגיעו לחגוג ולעשות שמח איתרנו את החברות הקרובות: בר, אשתו של חנן ממן, מור, אשתו של בן ביטון, ושירז קליף, זוגתו של אורן ביטון, עושות פוזות למצלמה ונהנות מכל השפע שהיה למקום להציע, כאשר הדובדבן שבקצפת כלל שולחן קינוחים עצום ודוכני גלידה. שיהיה במזל!



מאי ורד ושרון אייזנברג חוגגות למעצב השיער שלהן, אור אוחנה. (צילום מסך: אינסטגרם)



שרון אייזנברג ודוד קלטינס מרימים לאוחנה (צילום מסך: אינסטגרם)



מינוס דור מיכה, גם נואל ברקוביץ' מפרגנת בענק (צילום מסך: אינסטגרם)





הצליחה להפתיע אותו בגדול. בן שהר המום לנוכח מסיבת ההפתעה שאירגנה לו לירון שלו (צילום מסך: אינסטגרם)


כיף שם בדרום. לירון שהר, מור ביטון, בר ממן ושירז קליף (צילום מסך: אינסטגרם)
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי