האם אשתו של מסי בדרך לאולימפיאדה?

ליאו מסי, אנטונלה רוקוסו
ליאו מסי, אנטונלה רוקוסו | LLUIS GENE / AFP

לפני החזרה לברצלונה, אנטונלה רוקוזו כיכבה בסרטון ויראלי שצולם על ידי חברתה הטובה דניאלה סמעאן. אישתו של הפרעוש ביצעה גלגלון מושלם לבריכה כשהיא לבושה בחוטיני והבעל פרגן בתגובות עם הרבה לבבות

(גודל טקסט)
עוד לפני שעלתה לכר הדשא למשחק אמש (ראשון) בגביע גאמפר מול ארסנל, ברצלונה מודל 2019/20 ערכה הצגת שחקנים בפני האוהדים, שזכו לשמוע את קפטן הקבוצה, ליאו מסי, מדבר ישירות ללב שלהם. בזמן שכל זה קרה, אשתו של הפרעוש, אנטונלה רוקוזו, ושלושת ילדיו, טיאגו, מתאו וסירו הקטן, צפו מיציע הכבוד כשהם לבושים במדים החדשים של בארסה ומעודדים את אבא שלהם בלי סוף. אבל זאת דווקא ממש לא הסיבה שהארגנטינאית הכי מפורסמת בספרד תפסה את תשומת ליבנו.


רגע לפני שאנטונלה, מסי והילדים נחתו חזרה בברצלונה, עוד הספיקה אשת הכדורגלן לככב בווידאו שהפך לוויראלי בזכות חברתה הטובה שהיא במקרה אשתו של כדורגלן אחר. כזכור, משפחת מסי בילתה למעלה משלושה שבועות בחופשה מפנקת שכללה בין היתר את השיא באיביזה עם החברים הטובים לואיס סוארס ואשתו סופיה, וססק פבריגס ואשתו, דניאלה סמעאן. האחרונה, היא חברה מאוד קרובה של החצי השני של מסי, והיא החליטה לחלוק עם כל אותם מיליונים שעוקבים אחריה ברשת, את הכישורים של החברה המאוד מאוד מפורסמת שלה.


"כשהחברה הכי טובה שלך צריכה לייצג את המדינה בהתעמלות קרקע באולימפיאדה", כתבה אשתו של קשרה של מונאקו בחשבון האינסטגרם שלה. דניאלה הצמידה את הכותרת המאוד מבטיחה הזאת לסרטון שהדהים אותנו בו אנטונלה מדגימה את כישורי האתלטיקה שלה, מבצעת גלגלון בסגנון 'ערבי' נקי להפליא ומזנקת ישירות אל תוך הבריכה בווילה המטורפת בה שהתה החבורה. פייר, התרשמנו מאוד, מה גם שאנטו ביצעה את כל התרגיל כשהיא לבושה בחוטיני… ביניהן של הבעל המפרגן שהגיב באימוג'ים של המון לבבות. אז לפני האולימפיאדה, כנראה שעוצרים באיביזה אם את אשתו של מסי לפחות.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

When your best friend should be elected for gymnastics in the Olympics ‍♀️‍♀️ @antonelaroccuzzo

A post shared by Daniella Semaan Fabregas (@daniellasemaan) on


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Y aca vamos de nuevo!!❤️ #fcbarcelona

A post shared by Antonela Roccuzzo (@antonelaroccuzzo) on

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Imposible quererte mas @daniellasemaan ❤️ Un año mas compartiendo juntas! #friendslikesisters

A post shared by Antonela Roccuzzo (@antonelaroccuzzo) on

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A post shared by Antonela Roccuzzo (@antonelaroccuzzo) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי