איך חגג טל בן חיים את יום הולדתו ה-30?

טל בן חיים חוגג 30
טל בן חיים חוגג 30 | אינסטגרם

שחקן ההתקפה של ספרטה פראג החליף קידומת בצ'כיה, אשתו ליאן דאגה להפקה נוצצת שכללה חולצות מיוחדות לכבוד האירוע וגם שיט מגה רומנטי בנהר הדנובה

(גודל טקסט)
אחרי בן שהר שחגג שלושים במסיבת הפתעה בסוף השבוע האחרון, כעת הגיע תורו של טל בן חיים החלוץ, או "מוח" כפי שקוראים לו חבריו לליגת העל, להחליף קידומת. אתמול (שני) חגג הקשר ההתקפי של ספרטה פראג את ה-30 שלו מעבר לים בחברתם של בני משפחתו, ליאן אשתו ושני הבנים המתוקים, שון בן ה-3 וריף בן החצי שנה – שהיו לבושים כולם בחולצות מיוחדות שהכינה גברת בן חיים לבעלה עם הכיתוב: "אהובי/אבא שלי חוגג שלושים היום".


מעבר למחווה המקורית, נספר שכל החברים מעולם הכדורגל ובכלל, מיהרו לברך את טב"ח ברשתות החברתיות והוכיחו לנו פעם נוספת כמה הם מתגעגעים לאחד השחקנים הצבעוניים שיש לנו, וגם המצחיקים כפי שנכתב בכל ברכה בערך. בחזרה לפראג, החלפת קידומת זה לא צחוק, וליאן דאגה להפקה נוצצת כיאה למעמד המרגש. את דירתם היפה מילאה בבלונים מעוצבים ובחדר השינה חיכו לבן חיים שלושים בלונים עם תמונה שתלויה על כל אחד מהם עם הרגעים הכי יפים שלו ושל בני המשפחה שלו.


לרגע השיא של היום המיוחד שלו בשנה, דאגה ליאני בקפידה לשיט מגה רומנטי בסירה פרטית במי נהר הדנובה. במהלך השיט, ארוחת ערב לאור נרות ומוסיקה הנעימו את החוויה, וזה עוד מבלי לציין את הברבורים שהקיפו את הסירה והוסיפו עניין לאווירה החגיגית. יש רומנטי מזה? המדור מאחל לבן חיים המון מזל טוב ומבקש שישמור לו מקום בשיט הבא.



איזה רומנטי. חדר השינה של הזוג בן חיים, מלא בבלונים (אינסטגרם) 


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

אני אוהב אותך אישה שלי תודה על הכל היום ותמיד! @lianbenhaim

A post shared by Tal Ben-Chaim (@talbenchaim9) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

30. @lianbenhaim

A post shared by Tal Ben-Chaim (@talbenchaim9) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

מזל טוב אהוב שלי, אושר שלי תודה שנולדת ותודה שאתה שלי תודה שהגשמת לי את כל החלומות יום הולדת שמח אוהבת אותך עד עמקי נשמתי❤️

A post shared by Lian Ben Haim (@lianbenhaim) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי