ההצעה המגונה שקיבל כוכב העבר עמנואל פטי

עמנואל פטי
עמנואל פטי | Laurence Griffiths/ALLSPORT

21 שנה אחרי שכבש בגמר המונדיאל, הניף את גביע העולם וגם זכה עם ארסנל באליפות ובגביע, הצרפתי נזכר בימי ההוללות שחווה בשיא הקריירה

(גודל טקסט)

בגיל 48, עמנואל פטי משחזר את ימי התהילה שלו בכדורגל ונזכר בהצעה מגונה שקיבל פעם מזוג נשוי. אלוף העולם הצרפתי, כזכור כבש בגמר ב-1998 ונחשב עד היום לאגדה של ארסנל, כתב על ימי ההוללות "הבלתי יאומנים" שלו ומסיבות החשק באוטוביוגרפיה שלו, שם מתאר לפרטים סיפורים מטורפים שקרו לו במהלך הקריירה.

קשר העבר סיפר בראיון למגזין "האינביידר" לראשונה על הרגע הכי משוגע שחווה במהלך כל שנותיו כשחקן פעיל, שקרה לפני 21 שנה בדיוק, משמע בשבועות שאחרי הזכייה במונדיאל: "קיבלתי כל כך הרבה הזמנות מבעלים ומנכ"לים של חברות, אבל גם מנשים. תמיד הסתבכתי בצרות עם נשים, עוד לפני גביע העולם, אבל אחרי הזכייה זה הלך והחמיר. שלא תחשבו שאני מתלונן, אני אוהב את זה. אני לא זוכר כמה פעמים ניגשו אליי נשים נשואות, עם ובלי הבעלים שלהן. הן היו נותנות לי את מספר הטלפון שלהן, אבל פעם אחת משהו מאד מוזר קרה", שיחזר השחקן את הרגע שלא יישכח בחייו.

"ערב אחד חיכיתי למונית מחוץ למסעדה, כשפתאום ניגש אליי זוג והגבר הציע לי הצעה מאד מגונה. הוא רצה שאעשה דברים עם אשתו בזמן שהוא צופה בנו. אמרתי לו, 'תשמע אני לא רעב ללחם'. הודיתי לו וסירבתי בנימוס".

באותה השנה הקשר זכה עם ארסנל באליפות ובגביע, כאשר לאחר מכן עבר לברצלונה לעונה אחת פחות מוצלחת לפני ששב חזרה לפריימרליג, אך למדיה של צ'לסי. אגב, ימי ההוללות שלו כבר מאחוריו, הוא היה נשוי והתגרש ב-2002 וכיום מנהל זוגיות ארוכת שנים ולו גם ילדה בת 12.


פטי. ימי ההוללות מאחוריו (CHRISTOPHE SIMON/AFP/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי