אתם חייבים לראות את הלוק החדש של ג'ובאני רוסו! ‎

ג'ובאני רוסו
ג'ובאני רוסו | מאיה פישל רוסו

הזוכה הטרי בהישרדות VIP גילח את הזקן המפואר לאחר ארבע וחצי שנים ונראה רענן ומרוצה מתמיד. לאחר הקמפיין לשוקו טרה, הקרואטי בשיתוף פעולה עם ג'ילט - ממליץ לכם לקפוץ לשופרסל, להעלות פוסט ולהשתף בהגרלה

(גודל טקסט)

ג'ובאני רוסו, האס של מכבי חיפה והזוכה הטרי בהישרדות VIP, גילח את הזקן המפואר שלו עם סכין הגילוח לעור רגיש SKINGUARD של ג'ילט, זקן שטיפח במשך ארבע וחצי שנים (!) "על הסכין", ונראה רענן ומרוצה מתמיד. רוסו נראה שונה לחלוטין ותודו שזה מחזיר אתכם אחורה לימים בהם היה מלהטט על כר הדשא ונחשב לזר הטוב בישראל.

את הצעקה ('איזה חתיךךך') ואז את הצחוק המתגלגל של מאיה פישל רוסו אשתו, כשהיא ראתה אותו לראשונה מזה שנים חלק, אי אפשר היה לפספס, האם ג'ובאני ישרוד עם הלוק החדש? אז ברור שכן, השורד לא מפסיק לעבוד לרגע: ג'ובאני עסוק בעבודה מסביב לשעון בהכנות לעונה החדשה במכבי חיפה. חוץ מזה, לאור העובדה שחצי מהחופש הגדול עבר, בחציו השני מתכנן הזוג רוסו לבלות בעבודה ובבית זאת לאחר שכבר היו בחופשה באילת, בביקור בבית הנשיא עם נשיאת קרואטיה וכמובן במשחק של מכבי חיפה נגד שטרסבורג.

אחרי הקמפיין לשוקו טרה ובמסגרת שת"פ עם מותג ג'ילט, ג'ובאני משתף את הגולשים בחוויית הגילוח החדשה שלו עם סכין הגילוח החדש של ג'ילט – סקינגארד לעור רגיש ('עושה את העבודה והכי חשוב – מאיה מרוצה') וממליץ להם לקפוץ לשופרסל להתחדש ולנסות ו'על הדרך' להעלות פוסט ולהשתתף בהגרלה – טיסה זוגית למשחק ליגת האלופות איתו!


ראי ראי שעל הקיר (ראובן כהן)


ג'ובאני בטירוף (ראובן כהן)

צמד-חמד (ראובן כהן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי