לכבוד פתיחת העונה בפרמיירליג: הפצצה של קובאצ'יץ' כובשת

איזבל קובאצ'יץ'
איזבל קובאצ'יץ' | Matthias Hangst/Getty Images

קשר צ'לסי עבר ללונדון העונה באופן רשמי, ולצידו אשתו היפהפיה איזבל שמככבת באינסטגרם. עם 405 אלף עוקבים, גזרה מדהימה ונוכחות ביציע, הקרואטית תככב במגרשים לא פחות מבעלה

קבוצות: צ'לסי
(גודל טקסט)
זהו זה, פגרת הקיץ באנגליה הגיעה לקיצה כאשר הפרמיירליג יצאה לדרך עם משחקי המחזור הראשון, שיפגישו בין היתר מחר (ראשון 18:15, שידור ישיר בספורט1) את מנצ'סטר יונייטד וצ'לסי למשחק מעניין מאד. נשות הכדורגלנים בממלכה מקבלות הרבה כבוד והן ללא ספק נחשבות לכוכבות גדולות בזכות הבעלים, והגיע הזמן להכיר מישהי חדשה שמסובבת את כל הראשים בלונדון האפורה. לצידן של קטי גודלנד (אשתו של הארי קיין), מישל דה בריינה (אשתו של קווין דה בריינה), לריסה פריירה (אשתו של רוברטו פירמינו), פרן הוקינס (בת הזוג של הארי מגווייר) ועוד רבות וטובות, הבחנו בדוגמנית יפייפיה שאסור לכם לפספס.


איזבל קובאצ'יץ, אשתו של מי שבשנה הקודמת הושאל לצ'לסי והעונה נמכר אליה רשמית מתיאו קובאצ'יץ', היא פצצה לא נורמלית. תשאלו את כל מי שיושב לצידה ביציע הכבוד ולא יכול להוריד ממנה את העיניים. הקשר שהגיע מריאל מדריד מתחזק זוגיות יציבה עם הדוגמנית שלו שמחזיקה בחשבון אינסטגרם אחריו עוקבים 405 אלף עוקבים. חוץ מלהיות אושיית אינסטגרם ודוגמנית, איזבל הקימה מותג לבגדי ילדים העשויים מחומרים אורגניים בלבד, במטרה לשמור על כדור הארץ כחלק מהיותה פעילה למען איכות הסביבה.


כעת, כשמשפחת קובאצ'יץ' החליטה להשתקע במערב לונדון, נספר לכם שהפצצה הקרואטית בת ה-24 מכונה ביציע "שאקירה הקרואטית" בשל הדמיון שלה לזמרת הקולומביאנית שנשואה לג'רארד פיקה, בלמה של ברצלונה. הדוגמנית והקשר שלה התחתנו ב-2017, אך הם מכירים עוד מהימים שהיו בני נוער, אז נפגשו בכנסייה ומאז שמרו על קשר עד שהתאהבו. לימים, ביום חתונתם, בחרו לחזור לאותה הכנסייה ושם להינשא אחד לשנייה. רומנטי, לא? בזמן שהאוהדים של צ'לסי שמחים שהיפייפיה הזאת היא חלק מהמועדון האנגלי, במדריד מתגעגעים אליה ולא מפסיקים לשלוח לה הודעות המבקשות שהיא ומתיאו שלה ישובו לספרד. 


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I'm so proud of you words can't even describe. ❤️ #matchingoutfitsonpoint

A post shared by Izabel Kovačić (@izabelandrijanic) on




 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

This was such a great journey for us, we made the new milestone of the Croatian football history. I'm so proud of my husband @mateokovacic8 and every single player that gave everything on the pitch and proved their braveness to the whole world. This was an amazing experience and what made it even more special is my new #MeituT9 smart photographer. So grateful for all wonderful memories taken with this phone! #fromrussiawithlove #WorldCupRussia2018 #BeProud #Vatreni #Croatia

A post shared by Izabel Kovačić (@izabelandrijanic) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Always a winner for me!

A post shared by Izabel Kovačić (@izabelandrijanic) on


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Just ☀️, and my ❤️…

A post shared by @ mateokovacic8 on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי