שני כספי מציגה גזרה דקיקה חודש אחרי לידה

שני ועומרי כספי
שני ועומרי כספי | אינסטגרם

הכוכב הכי גדול של הכדורסל הישראלי השלים את חזרתו ארצה ולחיים בצפון תל אביב מתרגלת במהרה אשתו, שנמצאת בסך הכל חודש אחרי לידת בתם השנייה. בניגוד לאחרות, היא גם לא חוששת להציג גם את המציאות באינסטגרם

(גודל טקסט)
הרכש הכי נוצץ של מכבי תל אביב העונה הוא ללא ספק עומרי כספי, שחזר (כנראה) לסיים את הקריירה שלו בארץ הקודש אחרי עשור ב-NBA, בגיל 31. עד שהפורוורד הישראלי ישרוף את הפרקט בהיכל מנורה מבטחים, אשתו, שני כספי, מתרגלת שוב לחיים הצפון תל אביביים ועושה זאת במהרה, כשהיא נמצאת בסך הכל חודש אחרי לידת בתם השניה, אסתי, אחות לשריי בת השנתיים. אשת הכדורסלן הכי מפורסם בישראל, שיתפה את עשרות אלפי העוקבים שלה בגזרה שלה רגע אחרי שהפכה לאמא לשתיים.


"איזה כיף להיות רזה רק חודש אחרי לידה!", כתבה כספי על גבי תמונה בה היא מצלמת את עצמה פרונטלית כשהיא עומדת מול מראה ונראה כאילו אין זכר לעובדה שרק לפני רגע הייתה עם בטן ענקית של חודש תשיעי – ואם לרגע הקוראות שביניכם חושבות שהיא מתכוונת להרגיז, אז תחשבו שוב. הסטורי הבא הוקדש כולו לפלאי זווית הצילום הפחות מחמיאה: שני הצטלמה בפרופיל והראתה מה רואים במציאות, גזרה באמת דקיקה, אבל עם בטן קטנטנה שעדיין מבצבצת לה מבעד לטיץ. "סתם! יש לי עדיין בטן של חודש חמישי", הוסיפה אשתו של הישראלי הראשון ב-NBA.


ייאמר לזכותה של שני שהיא תמיד דואגת להיות אמיתית ואותנטית, אפילו הספיקה לענות לעוקבים שלה על שאלות ושיתפה כי בהריון הנוכחי עלתה בסך הכל 15 קילוגרמים במשקל, לעומת 30 (!) בהריון הראשון לפני שנתיים. חוץ מזה, שני סיפרה על התחושות בבית משפחת כספי לאחר החזרה לארץ: "מאוד מרגש לחזור לארץ אחרי כמה שנים טובות בארה"ב. אין כמו משפחה והבית שלך!", ובזה אנחנו מסכימים.


עוד שאלו העוקבים מדוע בחרו לביתם בת החודש את השם אסתי וקיבלו את התשובה הבאה: "שריי על שם שרה אימנו, אסתי על שם אסתר המלכה". אוהבים את המסורת שם במשפחת כספי. במדור מחכים לפעם השלישית, אז אולי יגיע דור ההמשך שינסה, כמו אבא, להגיע ל-NBA.



שני כספי מציגה גזרה דקיקה חודש אחרי לידה (צילום: אינסטגרם)


מציגה גם את המציאות. שני כספי (צילום: אינסטגרם)

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

חופשת אוגוסט עם שתי תינוקות – שבוע אחד עבר + התמוטטות נפשית אחת, 2 מור טו גו! לו רק מישהי הייתה מזהירה אותי לגבי חופשת אוגוסטטטטט עם 2 תינוקות ‍♀️ *תמונה שלא ממחישה את העייפות של שני ההורים

A post shared by Shani Ruderman Casspi (@shani_casspi) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A post shared by Shani Ruderman Casspi (@shani_casspi) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

And we're out !! Party of 4!! ‍‍‍ #ShabbatShalom

A post shared by Shani Ruderman Casspi (@shani_casspi) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי