שחקן נבחרת אנגליה לשעבר נזרק על ידי אשתו עקב בגידה

פיל ג'אגיילקה
פיל ג'אגיילקה | AFP

במגזין "הסאן" פורסם שפיל ג'אגיילקה, בלם שפילד יונייטד בן ה-36, עזב את ביתו לאחר שאשתו אמילי גילתה על מערכת היחסים שלו עם דוגמנית בת 25, שבעבר יצאה גם עם יוסיין בולט

(גודל טקסט)
לא נעים: שמו של פיל ג'אגיילקה, שחקן נבחרת אנגליה לשעבר וכיום בלמה של שפילד יונייטד, לא יורד מהכותרות באנגליה מאז אתמול (ראשון) וממש לא בזכות היכולת המקצועית שלו על כר הדשא. מגזין "הסאן" פירסם כי אשתו של השחקן בן ה-36, אמילי ג'אגיילקה, החליטה לזרוק אותו מהבית אחרי 10 שנות נישואין מהסיבה הכי מבאסת: היא גילתה שהוא בוגד בה עם דוגמנית אוסטרלית יפייפיה. "אמילי החליטה שנמאס לה" סיפר חבר קרוב.


ג'אגיילקה נצפה לאחרונה במספר מקומות עם הדוגמנית בת ה-25 הולי יאנג, שזכורה גם כמי שיצאה ב-2017 עם יוסיין בולט. "נראה שהפרידה הזאת סופית. אמילי תמכה בו לאורך כל הקריירה ולא מאמינה שזה קרה לה", אמר מקורב למשפחה, "אין דרך חזרה אחרי הצעד הזה ופיל חזר בינתיים לבית הוריו". המגן עזב את האחוזה של המשפחה בשווי שלושה מיליון ליש"ט, אחרי שאשתו אמילי בת ה-39 התעמתה איתו בסוף העונה הקודמת, כך סיפר המקורב.


הדוגמנית שאיתה הוא כביכול יוצא היא כוכבת רשת ידועה שעברה בחודש אוקטובר האחרון להתגורר בדירת יוקרה במנצ'סטר. לא פעם היא התרברבה וסיפרה כי יש "גבר מסתורי" בחייה שעוטף אותה באהבה, קונה לה מתנות ולוקח אותה לחופשות רומנטיות בשוויץ, בודפשט ופריז. היא אפילו סיפרה שערב אחד הוא הפתיע אותה עם מטוס פרטי שהטיס אותם לאחוזה פרטית, שבה בילו סוף שבוע שלם יחד.


הזוג ג'אגיילקה בימים יפים יותר

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A post shared by Phil Jagielka (@pjags06) on



רק נזכיר כי ג'אגיילקה, מעבר להיותו נשוי, הוא גם אב לשני ילדים, להם אמור לשמש דוגמא. אחרי ששמענו כי הזוגיות הזו החלה בעקבות מפגש של הבלם והדוגמנית באירוע בלונדון ושהוא ביקש את מספר הטלפון שלה, נותר לנו רק להתבאס. פיל, לא ידעת? לשקר אין רגליים, גם אם אתה שחקן כדורגל.


הולי יאנג, הדוגמנית שהסיטה את ג'אגיילקה מדרך הישר

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A post shared by Holly Young (@hollzyoung) on



הפוסט של הבלם אחרי החזרה לשפילד יונייטד

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

What a feeling to get the opportunity to wear the Red and White stripes again at Bramall Lane. ⚔️⚪️⚫️ #onceabladealwaysablade

A post shared by Phil Jagielka (@pjags06) on


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי