מה עושים מיכה, אצילי ופרץ בחופש הגדול?

עומר אצילי, דור פרץ, דור מיכה
עומר אצילי, דור פרץ, דור מיכה | אור גפן

שחקני האלופה הוכיחו שהם לא רק כדורגלנים נהדרים אלא גם אנשים עם לב גדול. השלושה הגיעו לאירוע הקיץ של עמותת אהב"ה - ארגון הנכים בישראל בספורטן ושימחו את הילדים. גם אורן חזן, אורי גלר וסלבס נוספים הגיעו

(גודל טקסט)

ליגת העל אוטוטו חוזרת אלינו בעוד הורים לילדים נמצאים בעיצומו של החופש הגדול- הזמן האידיאלי להעלות חיוך על פניהם של ילדים. תשאלו את הכוכבים הצעירים של מכבי תל אביב. אמש (שני) נערך אירוע הקיץ של עמותת אהב"ה – ארגון הנכים בישראל, כמיטב המסורת ב"ספורטן" בהוד השרון שהפיקו שון בלאיש ודפנה אזרזר מנכ"לית העמותה. בין מי שהגיעו לשמח את הילדים איתרנו את הכוכבים האהובים של האלופה – דור מיכה, דור פרץ ועומר אצילי הפצוע שמחלים בימים אלו מהפציעה הלא קלה ואחרי ניתוח הבקע שהמשיך לפציעת מפשעה כאמור, לא נתן לזה לעצור אותו ובכל זאת הגיע בחיזוק החברים הטובים לשמח את הילדים.

מי כמוהו יודע איך זה כשיש ילדים, מהשלישייה המכביסטית רק אצילי נשוי ואבא בעצמו לבן המתוק בן השנה. מיכה ופרץ נמצאים בזוגיות נפלאה אך טרם הגיעו לשלב הזה בחיים כך שעבורם החופש הגדול – הוא באמת חופש. עוד הגיעו לאירוע המתוקשר: אורן חזן (שהשיל ממשקלו 15 קילו), אורי גלר ואשתו, רומי נסט, בת הזוג של שחקן הכדורסל בני אלשיר, סלע שרלין מלכת היופי, לירז אסייג וסמואל חגאי מהאח הגדול, יואב גלנט, הדוגמן הבינלאומי שון בלאיש ועוד.

כמובן שההיסטריה והרצון לעוד סלפי אחד לפחות, היו סביב הבועטים בצהוב כחול שמשכו את רוב תשומת הלב. יש לציין כי מיכה מתייצב מידיי שנה לאירועים של עמותת אהב"ה ולא שוכח לפרגן אף פעם. המכביסטים העלו חיוך על פניו של המדור ששמח מאד לראות איך הם מעבירים את זמנם מחוץ לכר הדשא.


הנשמות הטהורות של מכבי תל אביב. אצילי, פרץ ומיכה (אור גפן)


ילדים חולים עליו. דור פרץ (אור גפן)


הגיע פצוע לשמח את הילדים. עומר אצילי (אור גפן)


הכי מתאים לו להיות אבא, רק אומרים. דור מיכה מפרגן (אור גפן)


הסלבס עם הילדים של עמותת אהב"ה (אור גפן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי