לאחר שנה – עידן ומאי ורד חשפו את דור ההמשך!

עידן ורד, מאי ורד, רוי ורד
עידן ורד, מאי ורד, רוי ורד | Instagram

כשבוע לאחר הפרק השישי של "על הדרך", קפטן בית"ר ירושלים ואשתו הציגו בעצמם את הבן רוי בשלל תמונות מתוקות לרגל יום הולדתו הראשון. "מזל טוב מלך שלי, אבא אוהב אותך" כתב האב הנרגש

(גודל טקסט)
אחרי שנה שלמה שהוא לא נחשף ברשתות החברתיות, דור ההמשך של עידן ומאי ורד, בנם רוי ורד, נחשף אמש לראשונה על ידי ההורים המאושרים!! כל זה קרה לכבוד יום הולדתו של יורש העצר, אשר חגג אתמול (שלישי) את יום הולדתו הראשון וזכה לסשן תמונות מתוקות במיוחד של "סמש דה קייק", ביחד עם אמא ואבא שהחליטו סוף סוף לחשוף אותו לעולם. "מזל טוב מלך שלי, אבא אוהב אותך" כתב הבית"ריסט הגאה.


גם אמא מאי פרסמה בהתרגשות שלל תמונות של החתיך הקטן שלה, שלגמרי זרם ביום הצילום. רק נזכיר כי למעשה, רוי המהמם נחשף לראשונה אצלנו, בתוכנית "על הדרך" ששודרה בשבוע שעבר ובה עקבנו אחרי יום בחייה של מאי, וזכינו להראות לכם אותו בפעם הראשונה בהחלט! כעת, הגיעו גם תמונות הסטילס, ככה שתוכלו להחליט בעצמכם למי בייבי ורד דומה יותר- לאמא מאי או אולי דווקא לאבא עידן?


את החגיגה הזוג הצעיר קיים באופן מצומצם בביתם שבצפון תל אביב, בנוכחות המשפחות והחברים הקרובים. קפטן בית"ר ירושלים הגיע ארצה לחגיגות השנה של בנו ישירות מניו יורק, שם עבר בהצלחה את הניתוח בכף רגלו. כעת כל שנותר לנו הוא להמתין בסבלנות לחזרתו של הקשר לכר הדשא, ולמאי ורוי שיגיעו לעודד מהיציע!


דור ההמשך. עידן ורוי ורד. ( צילום: אינסטגרם)
דור ההמשך. עידן ורוי ורד (צילום: אינסטגרם)


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

20•08•18 HAPPY 1st BIRTHDAY MY ROY Love you to the moon and back ❤️

A post shared by May Vered Ziv (@mayvered) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

מזל טוב מלך שלי אבא אוהב אותך

A post shared by Idan Vered (@idanvered_8) on



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי