מי גנב את הפרארי של כריסטיאנו רונאלדו?!

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | Alessandro Sabattini/Getty Images

הכוכב הפורטוגלי גילה לאחרונה ברשת האינסטגרם שגורם לא צפוי השתלט על רכב היוקרה שלו. חלוצה של יובנטוס כהרגלו לא הגיב לפוסט הויראלי, אך דאג להוכיח לכולם כמה משפחתו הפכה למרכז חייו

(גודל טקסט)
כאילו שגם אם מישהו היה גונב לכריסטיאנו רונאלדו את הפרארי הנוצצת שלו, לא היו לו לפחות 30 מכוניות אחרות לנסוע עליהן, אם לא יותר. אך אין מה לדאוג, רכב היוקרה של הכוכב לא באמת נגנב, אלא יותר הושאל על ידי ילדיו.


זה נכון שלאווה בת השלוש ואלנה-מרטינה בת השנה וחצי עוד אין רישיונות נהיגה, אך מסתבר שכך ילדיו של CR7 מעבירים את הזמן בכיף. בזמן שילדים "רגילים" נהנים ממשחקים בפארק, ים או בריכה, ילדיו של הפורטוגלי נכנסים לחניון המפואר בביתם שבטורינו, ועושים חיים משוגעים בתוך הרכבים של האב רונאלדו.


"כשאתה לא בבית הם משחקים לך ברכבים… לא רק באוסף התיקים שלי!" שיתפה ג'ורג'ינה רודריגס, זוגתו של השחקן את מיליוני העוקבים שלה, בסרטון בו רואים את שתי הבנות עושות כאילו הן נוסעות ברכב הפרארי של אביהן העשיר.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Cuando tú no estás en casa ellas mandan en tus coches (no solo van a coger mis bolsos… ) ‍♀️ ❤️ #papáteamamos #perdonanos #compartiresvivir @cristiano #love #misprincesas

A post shared by Georgina Rodríguez (@georginagio) on



זה לא סוד שלכריסטיאנו יש אוסף מטורף של רכבי יוקרה, וביניהם גם הרכב היקר בעולם. נראה שנמאס לפעוטות לשחק עם תיקים של לואי ויטון והן החליטו להעלות שלב לליגה של הגדולים. הדוגמנית הספרדייה תייגה את בן זוגה, אך בצורה שמאד אופיינית לו, הוא לא הגיב ואפילו לא עשה לייק.


באופן גורף, שחקנה של יובנטוס לא מגיב על דברים שמעלה זוגתו. אך בסוף השבוע האחרון, החליף את תמונתו באינסטגרם לתמונה משותפת של ג'ורג'ינה שלו עם ארבעת ילדיו, והוא עצמו לא מופיע בה כלל!!


מעשה זה מחזק את העובדה שהחיים שלו לצידה והמשפחה שבנה מסמל הכל עבורו, גם אם הוא איננו מגיב ברשת החברתית – בה הוא מקום ראשון בעולם עם 180 מיליון עוקבים.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Happy Sunday With Family ❤️

A post shared by Cristiano Ronaldo (@cristiano) on



טירוף אחד גדול. לפני זמן קצר, שיתף רונאלדו את כל עוקביו בתמונה משפחתית בהרכב מלא, בה הוא מראה כיצד הוא מעדיף לבלות עם אהוביו במהלך היום החופשי שלו בשבוע, וגם זה קשור כמובן בספורט. הפעם נהנו הרונאלדו'ס מיום ראשון במגרש הגולף.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי