מכבי-סל בסטייל: שחקני האלופה התחדשו בענק

עומרי כספי
עומרי כספי | אור גפן

לכבוד פתיחת העונה שמתקרבת בצעדי ענק, הצהובים, בסגל מלא עם האב הטרי עומרי כספי וכן שמעון מזרחי ואלי דריקס, הגיעו לאירוע מיוחד בו קיבלו רכבים חדשים מנותנת החסות של המועדון

(גודל טקסט)

בעוד פתיחת העונה מתקרבת בצעדי ענק, שחקני אלופת המדינה בכדורסל, מכבי תל אביב, הגיעו אמש (ראשון) היישר מאימוני טרום העונה החדשה שבפתח לאירוע הענקת רכבים חדשים, של ניסאן ישראל וחברת הליסינג Lease4U הדר יוסף מקבוצת קרסו מוטורס.

האירוע התקיים כחלק מהחסות שמעניקה החברה לקבוצת מכבי תל אביב, כאשר השחקנים הביעו התרגשות גדולה בעת שקיבלו את הדגם החדש של ניסאן קשקאי 2019. חלק מהסגל הצהוב כחול לא נהג בתקופה האחרונה, כמו למשל אותלו האנטר, שסיפר שבמוסקבה לא היה ברשותו רכב. על מסירת הרכבים והמפתחות היה אמון סמנכ"ל המכירות יגאל בוחבוט שאיחל לשחקנים הצלחה רבה לקראת העונה החדשה, בה יקוו להגיע רחוק ביורוליג.

באירוע נכחו אלי דריקס מנכ"ל הקבוצה ושמעון מזרחי היו"ר, כל שחקני מכבי תל אביב, ביניהם הכוכב הגדול של הקבוצה והאב הטרי לשתיים, עומרי כספי, ששב לישראל לאחרונה, בן אילן מנהל שיווק ניסאן ישראל מקבוצת קרסו ומוטורס, בכירי Lease4U סמנכ"ל התפעול דרור לוריא, סמנכ"לית השירות שלי ברנס, יניב לוי מנהל שיווק ועוד.

פתחו את העונה ברגל ימין. שחקני מכבי עם הרכבים החדשים (אור גפן)


אפילו הוא חייך. ניקולה וויצ'יץ' (אור גפן)


איך האוטו, ניקולה? (אור גפן)


דני אבדיה וטיילר דורסי. תתחדשו (אור גפן)


גם הם הגיעו. שמעון מזרחי, יואניס ספרופולוס ואלי דריקס (אור גפן)

גם טאריק בלאק נראה מאושר (אור גפן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי