ביבי שומע? המהלך של הפועל באר שבע לקראת הבחירות‎

לואי טאהא, עדן שמיר, שון גולדברג
לואי טאהא, עדן שמיר, שון גולדברג | דניאל לב

המועדון מבירת הנגב, ביחד עם הספונסר הראשי "תדיראן", השיקו קמפיין חדש בטרה לקדם סובלנות בחרה, תחת הכותרת: "שולטים במזג הישראלי". שחקני הקבוצה יעלו למשחק הביתי נגד חדרה עם כיתוב מיוחד על החולצות

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע ונותנת החסות הראשית שלה, חברת תדיראן, יצאו במהלך משותף מיוחד, על מנת לקדם ערכים חברתיים של סובלנות לקראת הבחירות לכנסת ה-22, תחת המסר "שולטים במזג הישראלי".

במסגרת המהלך, במשחק הבית הראשון של ב"ש באיצטדיון טוטו טרנר נגד הפועל חדרה, שחקניו של ברק בכר יעלו לכר הדשא וישחקו עם חולצות עליהן יופיעו המילים: ימין, מרכז, שמאל במקום הלוגו של תדיראן.

במהלך מחצית המשחק, יוקרן על מסכי הענק במגרש הדרומי סרט, בכיכובם של השחקנים שילבשו את החולצות עם הכיתובים המיוחדים בהתאם לתפקידם במגרש. הסרט יציג סצנות של שחקני הקבוצה ממשחקים ומאימונים, ויעביר את המסר מעולם הספורט עם קריאה לאחדות ושוויון, לקראת הבחירות הקרבות:

שחקני הפועל באר שבע עם חולצוץ המשחק. קמפיין שיעודד סובלנות (צילום: דניאל לב)
שחקני הפועל באר שבע עם חולצוץ המשחק. קמפיין שיעודד סובלנות (צילום: דניאל לב)

"גם כשאנחנו לא מסכימים, אנחנו לא שוכחים שכולנו חלק מאותה קבוצה ומדינה, וכולנו רוצים שהיא תצליח. גם על המגרש, גם בבחירות, בוחרים לשלוט במזג הישראלי."

הבעלים אלונה ברקת, שיודעת בעצמה מה זה לרוץ במערכת בחירות אמרה: "אנחנו מברכים על היוזמה של תדיראן ומצטרפים אליה בשמחה. כמי שמובילה את המועדון מעל עשור, ומקדשת את הערכים של אחדות ושוויון בתוכו, כשלכל אחד יש מקום ללא הבדל של דת, גזע או מין. אני רואה ביוזמה הזו הזדמנות מעולה לשינוי השיח והפיכתו לחיובי ומקרב ופחות מפלג".

החלוץ המרכזי בן שהר עם הכיתוב
החלוץ המרכזי בן שהר עם הכיתוב "מרכז" (צילום: דניאל לב)

הקשר החדש רמזי ספורי. (צילום: דניאל לב)
הקשר החדש רמזי ספורי. (צילום: דניאל לב)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי