מה הקשר בין עידן ורד לנשיא ברצלונה לשעבר?

עידן ורד, ז׳ואן לאפורטה
עידן ורד, ז'ואן לאפורטה | אינסטגרם

ז'ואן לאפורטה נחת בישראל לאחר שנכנס כשותף במיזם החדש של כוכב בית"ר ירושלים: "מתרגשים מאד לקראת האירוע הגדול". לירון שרון עם הפרטים המלאים על האפליקציה החדשה, שצפויה לכבוש את העולם

(גודל טקסט)

הכל התחיל מהאחים שאבי ונועם חכמון, שבמוחם עלה רעיון איתו החליטו ללכת עד הסוף. השניים חשבו: בוא ננגיש לילדים את האפשרות ללמוד כדורגל מהשחקנים הטובים בעולם. למיזם שנקרא 'Skillset' הכניסו את דור בלך המשמש כסמנ"כל השיווק, עידן ורד מבית"ר ירושלים שנכנס גם הוא כשותף ומומחה לתחום הכדורגל והדובדבן שבקצפת, צירופו של ז'ואן לאפורטה, נשיא ברצלונה לשעבר שנחת אמש (שני) בישראל והערב ייפגש עם משקיעים מבכירי המשק. לאפורטה נכנס כשותף ויהיה אחראי להביא את הכוכבים הגדולים של אלופת ספרד בזכות קשריו הקרובים עם פפ גווארדיולה, ליאו מסי, ג'רארד פיקה צ'אבי ועוד רבים טובים. "הוא מחויב ולגמרי בא לעבוד ולתרום מהידע שלו", סיפר בלך.

'סקילסט', האפליקציה החדשה שעתידה ללמד ילדים איך לשחק כדורגל, צפויה לכבוש את העולם. רק תנסו לתאר לעצמכם את פאביו קנבארו מלמד ילדים איך לסגור משמאל, איזה תרגילים הם צריכים לדעת כדי לעשות את הגליץ' המושלם ומה עליהם לדעת כדי להגיע לטכניקה האופטימלית. נשמע מטורף? אז זהו שכן. כל התהליך ילווה באנשי מקצוע מוסמכים, כאשר השורה התחתונה היא שהכוכבים הגדולים בעולם ילמדו ילדים איך לשחק כדורגל. זו למעשה הגשמת חלומו הרטוב של כל ילד/ה חובב הענף. בשלב מתקדם יותר יפנו לענפי ספורט נוספים כמו כדורסל, טניס וכדומה אך שריקת הפתיחה של המיזם הישראלי תהיה בראש ובראשונה בכדורגל.

האפליקציה מורכבת מסרטוני וידאו מושקעים דרכם ילמדו הילדים כאשר בשלב הבא כבר מדברים על חיישנים, כך שהילד יוכל לקבל פידבק אם עשה את התרגילים בצורה נכונה לפי איך שהאפליקציה תנתח. מעבר לעידן ורד שתורם מכישרונו וניסיונו, הכדורגלנים הישראלים שילמדו באפליקציה איך לשחק כמותם יהיו לא אחרת מערן זהבי ומיוסי בניון. אתמול כאמור פגש ורד את נשיא בארסה לשעבר ביחד עם אשתו מאי ובנו בן השנה רוי. "אנחנו מאושרים לארח פה את ז'אן לאפורטה כשותף במיזם שלנו 'סקליסט' בבעלות נועם ושאבי חכמון. מתרגשים מאד לקראת האירוע הגדול היום בערב ומצפים לשיתוף הפעולה הקרב ובא. ז'אן אוהב מאד את ישראל ונדהם מהאהבה הגדולה לה הוא זוכה בעיקר מאוהדי ברצלונה ומחובבי הספורט", סיפר ורד למדור. בקיצור, מי אמר Skillset ולא קיבל?


שאבי חכמון, ז'אן לאפורטה, עידן ורד, דור בלך, נועם חכמון וערן זהבי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי