פורץ דרך בתחום האופנה? צפו בנעליים הביזאריות של אלירן עטר

אלירן עטר
אלירן עטר | עדי אבישי

שחקני מכבי תל אביב החליטו לנסוע לכותל לפני המשחק נגד בני יהודה והחלוץ הגיע עם סנדלים מיוחדות, אולי מיוחדות מדי. דור מיכה העלה סטורי וכתב "בושה", שחר פיבן שאל את העוקבים: שיק או שוק? עטר הגיב: "קנאים"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תמיד מספקת לנו רגעים מעניינים. תשאלו את השחקן שכבר שנים לא התראיין לתקשורת, אלירן עטר. עוד לפני המפגש המסקרן מול בני יהודה בשבת, החליטו הצהובים שהערב (שלישי) זהו בדיוק הזמן המתאים לעשות נסיעה לכותל המערבי בירושלים. בזמן שאוטובוס הקבוצה עשה את דרכו לעיר הבירה, דור מיכה ושחר פיבן הסבו את תשומת לבנו לפריט אופנה לא שגרתי בכלל מהמלתחה של עטר.

החלוץ הגיע לנסיעה כשהוא מצויד בכוס אספרסו, טי שירט לבנה, מכנסי סקיני שחורים ו… סנדלי עור בעיצוב מיוחד ביותר, יש שיאמרו מיוחד מדי. מיכה, שלא ממש הבין את פשר סגנון ההנעלה הנועז של חברו, העלה סטורי של עטר נעול בסנדליו תחת הכיתוב "בושה". כמובן שעטר התייחס למחווה בהלצה, שיתף את הסטורי ולא נשאר חייב כשכתב לחברו: "קנאי".

אל הויכוח האופנתי הצטרף גם פיבן, שהחליט לקחת את זה צעד אחד קדימה והחליט כי העוקבים שלו יקבעו האם מדובר בסנדלים שיק או שוק. יש לציין כי רוב עוקביו של פיבן פחות התחברו לסגנון שאהב עטר, אבל אצלנו במדור דווקא הצביעו שיק. בשורה התחתונה, גם מהביקורת של הבלם עטר לא התרגש, הוא שיתף וכתב: "עוד קנאי". היעד הבא: קולקציית קפסולה של סנדלי עטר. אז מה אתם אומרים, אהבתם את הסנדלים או פחות?

השיימינג של דור מיכה לאלירן עטר. (אינסטגרם)
השיימינג של דור מיכה לאלירן עטר. (אינסטגרם)

שיק או שוק? הסטורי של שחר פיבן. (אינסטגרם)
שיק או שוק? הסטורי של שחר פיבן. (אינסטגרם)

שחקני מכבי תל אביב בביקור בכותל. (אינסטגרם)
שחקני מכבי תל אביב בביקור בכותל. (אינסטגרם)

 


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי