ניימאר ישתתף בעונה החדשה של בית הנייר!

ניימאר
ניימאר | MIGUEL SCHINCARIOL/AFP/Getty Images

עכשיו זה רשמי: אחרי שהשחקן היקר בעולם חתם בחברת הענק נטפליקס, הברזילאי הודיע כי יתארח בשני פרקים בסדרה הפופולרית. אוהדי ברצלונה היו שמחים לראות אותו חוזר לספרד קודם כל אל כר הדשא

(גודל טקסט)
עוד לפני שעסקת ניימאר תאושר על ידי ראשי פאריס סן ז'רמן ובכך, כשנתיים אחרי, הכוכב הברזילאי ישוב אל הקאמפ נואו ויתאחד מחדש עם ליאו מסי ולואיס סוארס, הברזילאי הודיע על צעד מרגש במיוחד בקריירה שלו. ברצלונה ופ.ס.ז' נפגשו לראשונה בפריז כדי לנסות להגיע להסכם לחתימתו של החלוץ, ובזמן שראשי המועדון דיברו על עתידו של הברזילאי, ניי הודיע ל-124 מיליון העוקבים שלו באינסטגרם על 'חתימתו' על ידי חברת הענק שאחראית על רוב התכנים האיכותיים שיש בטלוויזיה, נטפליקס.


כעת זה רשמי, ניימאר יתארח בתוכנית הספרדי הפופולרית "בית הנייר" אחרי שהצטלם לשני פרקים של העונה השלישית כבר בחודש נובמבר האחרון. על פי דיווחים, הסצנות בהשתתפותו של השחקן היקר ביותר בעולם נשארו על רצפת חדר העריכה בעקבות ההאשמות כי שמו נקשר בפרשיית אונס. כאשר התיק נגדו נסגר בעקבות חוסר ראיות, עורכי הסדרה שעלתה כבר בחודש יולי האחרון, החזירו אותו במהרה לפרקים. 6 ו-8 אותם תוכלו לראות בנטפליקס. ניימאר בעצמו מעריץ גדול של הסדרה ואמר לא פעם כי בית הנייר היא הסדרה האהובה עליו ביותר.


אמש (שלישי) פרסם השחקן קליפ קצר בו הוא לובש את החליפה הכתומה והמסיכה של סלבדור דאלי שכה מזוהות עם הסדרה וכתב: "הגשמתי חלום והתארחתי בסדרה הכי אהובה עליי בעולם, ועכשיו אני יכול לחלוק את זה עם כולכם. תודה בית הנייר"! הסדרה שכבר עשתה הדים בעולם והגיעה לאחוזי רייטינג מטורפים בספרד ובכלל בעולם, צפויה לשבור שיא עם הופעתו של הברזילאי שייגלם נזיר בשם ג'ואו. זאת איננה הפעם הראשונה שניימאר מתארח על המסך, ב-2017 עשה זאת בסרטו של וין דיזל XXX, ואוהדי ברצלונה ישמחו לראות אותו חוזר לספרד קודם כל אל כר הדשא, ואחר כך גם על מסך הטלוויזיה שלהם.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Eu pude realizar meu sonho e fazer parte da minha série favorita. E agora eu posso compartilhar o João com todos vocês ! Gracias @lacasadepapel! #LCDP3 #nuevofichaje #lacasadepapel

A post shared by 3n310ta neymarjr (@neymarjr) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי