לא תאמינו עם איזה כדורגלן יוצאת אלין כהן!

טום שלח, אלין כהן
טום שלח, אלין כהן | אינסטגרם

הכוכבת בת ה-18 שקוטפת קמפיינים נחשקים, תפקידי משחק והוציאה לאחרונה שיר, חגגה את יום הולדתה באירוע עמוס סלבס, ביניהם בן זוגה, מגן הפועל כפר סבא, טום שלח, שידע לפנק עם שרשרת יהלום ונופש במלון בירושלים

(גודל טקסט)
כל חובבי הכדורגל, במקרה ולא שמעתם את השם אלין כהן, אז בואו נעשה לכם סקירה מזורזת: מדובר באחת מהכוכבות הצעירות שיש לנו בישראל והיא לא נחה לרגע. היא הפכה לאחד ממותגי האיפור הגדולים בישראל, קוטפת קמפיינים נחשקים, תפקידי משחק, הוציאה שיר לאחרונה ומתחזקת חשבון אינסטגרם מטורף אחריו עוקבים למעלה מ-700 אלף עוקבים והדובדבן שבקצפת: יש לה חבר כדורגלן. אמש (שבת) חגגה הצעירה היפה בשם אלין כהן את יום הולדתה ה-18 באירוע עמוס סלבס ביניהם איתרנו את הצמוד שלה, מגנה הימני של הפועל כפר סבא, טום שלח.


כמובן שמדובר בבנו של הכדורגלן אמיר שלח, שהחזיק תקופה ארוכה בתואר שיאן ההופעות בנבחרת ישראל, וגם הנכד של יצחק שום, המחזיק ברקורד מרשים במיוחד הן כשחקן והן כמאמן וממש לא במקרה גם בעל הבית בקבוצה בה משחק הנכד שלו. כהן ושלח מנהלים בשלושה וחצי חודשים האחרונים קשר הדוק ורק לאחרונה נחשפו לאור הזרקורים. למזלו של המגן בן ה-23, כפר סבא משחקת רק מחר כאשר תעשה את הדרך הארוכה לקריית שמונה במסגרת המחזור השני של ליגת העל, כך שהשבת שלו הייתה פנויה לחגוג לבת הזוג המפורסמת שלו.


אלין הצעירה שהפכה למגה-מפורסמת קיבלה אתמול מתנה סופר מפוארת מההורים: ג'יפ של BMW ששווה מאות אלפי שקלים, אך אל דאגה, גם הכדורגלן שלה ידע לפנק. שלח קנה לזוגתו שרשרת יהלום נוצצת ועוד בשבוע שעבר לקח אותה לנופש במלון אוריינט בירושלים לסוף שבוע שכלל פינוקים, מסעדות גורמה וביקור בכותל. חוץ מזה, יש לה אפילו שם חיבה – "פוצי" כך קורא לה בן הזוג שלה. אז אוהדים יקרים, הפועל כפר סבא על המפה, ואם במקרה תתקלו בכוכבת הצעירה עם השפתיים הכי מפורסמות במדינה, תזכרו שהיא משלנו.



אלין כהן, טום שלח ושני אחיה חוגגים לה 18 (צילום מסך: אינסטגרם)



הזוג החדש של הכדורגלן הישראלי. אלין כהן וטום שלח (צילום מסך: אינסטגרם)


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

♥️♥️♥️

A post shared by צבא האליניות הרשמי ⁦⁦❤️⁩ (@aline_cohe_love) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

♥️♥️♥️

A post shared by צבא האליניות הרשמי ⁦⁦❤️⁩ (@aline_cohe_love) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Someone need a driver?.. #

A post shared by ALINE COHEN (@aline_cohenn) on



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי