אתם שמעתם על זה? לברון ג'יימס וטירוף הטאקו

לברון ג'יימס
לברון ג'יימס | Gettyimages

הכוכב הענק של לוס אנג'לס לייקרס הפגין אובססיה למאכל המקסיקני המוגש בתוך טורטיה עם תוספות משתנות בימי שלישי בערב לפי המסורת וניסה לשכנע את 51 מיליון עוקביו להצטרף אליו. זה בהחלט בא לידי ביטוי במכירות

(גודל טקסט)
לברון ג'יימס רצה לספר ל-51 מיליון העוקבים שלו עד כמה הוא אוהב טאקוס. לטובת אלו שלא יודעים במה מדובר, טאקו הוא מאכל מקסיקני המוגש בתוך טורטיה עם תוספות משתנות בימי שלישי בערב לפי המסורת. בארה"ב, אוכל מקסיקני מאד פופולרי ובעיקר "הטאקו של יום שלישי", וקינג ג'יימס, מסתבר, כל כך אוהב את זה, עד שהוא הציג בסרטון ששיחרר באינסטגרם צד שלו אליו נחשפנו בשנה האחרונה וגרם לנו לצחוק, והרבה.


הכוכב הענק של לוס אנג'לס לייקרס, הראה צד מלא הומור, ממש מופע של איש אחד כשהוא ניסה לשכנע מיליוני של מעריצים שהביטוי "טאקו של שלישי" מזוהה איתו! לכל מי שעוקב אחר האמריקאי, מידיי שלישי הוא מעלה סרטון בו הוא ומשפחתו נהנים מארוחת טאקו מסורתית וכעת הכדורסלן החליט שהמשפט המפורסם שייך לו! הזוי? גם אנחנו חושבים, אבל הוא כל כך הצחיק אותנו שלא ממש אכפת לנו.


בשנה האחרונה ג'יימס ממש התאהב במסורת המקסיקנית שהוא גורם לכל משפחתו וחבריו לשיר איתו, לאכול ולאבד עשתונות. אפילו בעת הצילומים לסרט החדש בכיכובו "ספייס ג'אם 2", קינג ג'יימס לא שוכח לאכול טאקוס ולהשתגע ברשת. גם כשביקר בהופעה של הראפר המפורסם דרייק, עלה לבמה והלהיב את הקהל לשיר איתו Taco Tuesday. מספיק מוצדק בכדי שהביטוי יחשב שלו? כנראה שאם אגדת הכדורסל רוצה, אז הוא גם יצליח!! רק כדי לתת לכם מושג, המכירות של טאקוס בימי שלישי בארה"ב עלו בכ-70 אחוזים מאז שג'יימס נכנס לטירוף.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A post shared by TACOO TUESDAYYY (@worldrecordtacotuesday) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

"Slim King Calhoun". Man I can't wait for this thing to get going again! Coming to a city near you. Stay tuned! #KingMe #JamesGang #StriveForGreatness #ThekidfromAKRON

A post shared by LeBron James (@kingjames) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

LeBron still celebrating every Tuesday. (via @kingjames)

A post shared by House of Highlights (@houseofhighlights) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

He really made a Taco Tuesday song from LeBron's videos. (via @sickickmusic)

A post shared by House of Highlights (@houseofhighlights) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

LeBron on the Space Jam 2 set and still celebrating Taco Tuesday. (via @kingjames)

A post shared by House of Highlights (@houseofhighlights) on



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי