פלה נחלץ לעזרתה של בר רפאלי!

בר רפאלי
בר רפאלי | ALBERTO PIZZOLI/AFP/Getty Images

דוגמנית העל הישראלית הספיקה בסוף השבוע לכבוש את ונציה וגנבה את כל הפוקוס בפסטיבל הסרטים, אבל על הדרך היא גם הספיקה להיפגש עם מי שלדעת רבים נחשב לגדול הכדורגלנים בכל הזמנים ואף זכתה ממנו לסיוע

(גודל טקסט)
רגע אחרי שחזרה מביקור על השטיח האדום של פסטיבל הסרטים בוונציה, שם גנבה את ההצגה, בר רפאלי – הדוגמנית ההריונית הכי מפורסמת בארץ -משתפת פעולה עם לא אחר מאגדת הכדורגל, פלה! רפאלי שיתפה את מליוני העוקבים שלה באינסטגרם בתמונה שלה ושל מי שנחשב לדעת רבים לשחקן הטוב ביותר בכל הזמנים וכתבה: "תראו מי בא לתקן לי את השעון".


כידוע, זו לא הפעם הראשונה שהם משתפים פעולה: "ברבור" וכוכב העבר הברזילאי מפרסמים יחד את מותג שעוני היוקרה HUBLOT, שמזוהה עם ספורטאים מכל ענפי הספורט שרק תוכלו לחשוב עליהם. קיליאן אמבפה ויוסיין בולט הם רק דוגמה לשמות הגדולים שעונדים את השעונים היקרים. כעת הדוגמנית הישראלית עושה זאת שוב עם פלה, אבל זו ממש לא הפעם הראשונה שהיא מצטלמת לצד ספורטאי ענק! היא כבר עשתה את זה בתמונות לוהטות לצידו של האלוף האולימפי, מייקל פלפס, ואפילו שיחקה טניס עם רפאל נדאל. טוב בכל זאת, ככה זה כשאת האקסית של לאונרדו דיקפריו, כולם מכירים אותך.


על הדרך נספר לכם שהיפייפיה הודיעה לפני שלושה חודשים כי היא נושאת ברחמה את בייבי מספר שלוש וסוף סוף גם רואים בטן הריונית קטנטנה. אז אחרי שיתוף הפעולה של עדן פינס וליאו מסי, אייל ברקוביץ' וכריסטיאנו רונאלדו, כעת הצמד החדש/ישן הם שוב בר ופלה – ארצנו הקטנטונת חזק על המפה.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Look who came to help me fix my watch @hublot

A post shared by Bar Refaeli (@barrefaeli) on




רפאלי גונבת את הפוקוס בוונציה (VINCENZO PINTO/AFP/Getty Images)



כבר רואים בטן לקראת הלידה השלישית! (Vittorio Zunino Celotto/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי