קשר צ'לסי הותקף על ידי בריונים בגלל זוגתו של כדורגלן!

דני דרינקווטר
דני דרינקווטר | Gettyimages

דרינקווטר המושאל לברנלי הגיע לפאב כדי לחגוג יום הולדת לחבר, אך כשהיה שיכור פלירטט עם חברתו של שחקן מהליגה הרביעית. בתגובה, חבריו פיצצו את אקס נבחרת אנגליה וניסו לשבור לו את הרגליים כדי שלא יחזור לשחק

(גודל טקסט)
דני דרינקווטר, ששיחק בעבר בצ'לסי ואף נכלל בסגל נבחרת אנגליה, הותקף אמש (שבת) על ידי שישה בריונים מחוץ למועדון לילה, לאחר שהתחיל עם עוד אישה כדורגלן. כפי שדיווח ה"סאן" הבריטי הבוקר, שחקנה של צ'לסי שנמצא בהשאלה לברנלי, התעמת עם אותו שחקן במועדון במנצ'סטר כאשר האבטחה זרקה אותו מחוץ למועדון. מיד לאחר שזה קרה, חבורה של שישה בריונים תקפה אותו עם חפץ חד. מקור שראה את התקרית סיפר: "זה היה נוראי. היה דם בכל מקום".


על פי המקור, אחד הבריונים קפץ ראשון על דרינקווטר תפס בחוזקה ברגלו ואמר ליתר: "בואו נשבור לו את הרגליים". הסיבה לכך שרצו לסיים לקשר את הקריירה טמונה בכך שהוא ניסה לפלרטט במועדון עם חברתו של שחקן כדורגלן אחר, קגוסי אתנלה, המשחק בסקאנתורפ מהליגה הרביעית. השחקן בן ה-29 שהיה שיכור לחלוטין התבקש לעזוב את זוגתו של אתנלה, אך דרינקווטר צעק לעברו: "אחי לא מעניין אותי, היא חוזרת הביתה איתי".


כל זה קרה רגע לפני שנזרק החוצה מהמועדון וחבורת הבריונים "פיצצה" את השחקן במכות וגרמה לו לחבלות ופציעות רציניות בכל גופו. החבורה ניסתה לעשות הכל על מנת לשבור את רגליו בכדי שזה ישלם בגופו על התנהגותו, כאשר ידעו כי מדובר בשחקן פריימרליג. דרינקווטר הגיע מלכתחילה למקום על מנת לחגוג יום הולדת לחבר קרוב, השתכר יותר מידיי והחל לפלרטט עם חברתו של אתנלה שעל פי מקורות שהיו בזירת האירוע, היה מעורב גם הוא בתגרה שהובילה לפציעתו של שחקנה של צ'לסי.




מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי