כך נראה דייגו סימאונה ביום חתונתו!

דייגו סימואנה
דייגו סימאונה | OSCAR DEL POZO/AFP/Getty Images

מאמן אתלטיקו מדריד נישא לבחירת ליבו קרלה פריירה בטקס רומנטי בטוסקנה, בהשתתפות בני משפחה וחברים קרובים. הדוגמנית לא שכחה לפרסם תמונה של השניים באינסטגרם ולהודות לכל מי שהיה שם

(גודל טקסט)
ביום שבת האחרון, בזמן שהשחקנים שלו היו עם הנבחרות שלהם במשחקי מוקדמות יורו 2020, מאמנה של אתלטיקו מדריד דייגו סימאונה התחתן עם אם בתו, הדוגמנית קרלה פריירה. זוג הארגנטינאים מתחזקים זוגיות פוטוגנית כבר שבע שנים, והם הורים לילדה בת 3, והחליטו שזה הזמן להחליף נדרים. הם ערכו טקס צנוע בטוסקנה שבאיטליה, ביחד עם המשפחה והחברים הקרובים.


הדוגמנית היפהפיה – וגם המאמן – שיתפו תמונה ראשונה כחתן וכלה כאשר התלהבות כמו של האוהדים הספרדיים מהלוק של סימאונה עוד לא יצא לנו לראות. אשתו הטרייה של המאמן שיתפה את התמונה לצד פוסט מרגש: "בשבת ה-7 בספטמבר החלטנו לחגוג את אהבתנו ולהקיף את עצמנו עם אהובינו, בסביבה אידילית בלב טוסקנה. אין מילים שיכולות לתאר את מה שאנחנו מרגישים עכשיו. תודה למשפחות שלנו, לחברים הכי טובים, לכל מי שעשה אותנו כל כך אבל כל כך שמחים!", כתבה מיסס סימאונה.


כדי לראות מה באמת היה שם באירוע המיוחד נצטרך להמתין, כיוון שכל הפרטים ייחשפו בימים הקרובים באופן בלעדי במגזין 'שלום' הארגנטינאי. מה שאנחנו כן יודעים להגיד זה שאנדראה בוצ'לי היה אחראי על שיר החופה בחתונה בליווי הפסנתר. חוץ מזה, החתונה התקיימה בנוף המושלם של פירנצה בטוסקנה האיטלקית ונערכה במלון בלמונד קסטלו די קאסולה. רומנטי!


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7 septiembre 2019, tuscany

A post shared by Diego Pablo Simeone (@simeone) on




 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

El sabado 7 de septiembre decidimos celebrar nuestro Amor y rodearnos de los mas nuestros, en un entorno idílico en el corazon de la Toscana, no hay palabras que describan todo lo que pudimos vivir y sentir, en el corazon de cada uno de los que nos acompaño quedaran momentos que seran inolvidables! Gracias a nuestras familias, a los mas amigos, a todos los que nos hicieron tan pero tan felices! Y una especial mencion a la persona que mas se ocupo de que todo esto fose un vero sogno come così è stato @silviaslitti sei la 1!!!

A post shared by Carla Pereyra (@carla.pereyra15) on




 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hoy 14 de junio, en una ceremonia íntima junto a nuestra familia, nos hemos casado por civil… estamos muy felices! @carla.pereyra15

A post shared by Diego Pablo Simeone (@simeone) on




 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Cita de domingo… #totallyInLove

A post shared by Carla Pereyra (@carla.pereyra15) on




מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי