זהבי סטייל: ככה חוגגים יום הולדת אצל הזהבים‎

שי זהבי, שני זהבי
שי זהבי, שני זהבי | פרטי

רגע לפני שנפרדים עד לביקור הבא, אשתו של חלוץ הנבחרת אירגנה מסיבת יום הולדת מושקעת לגיסתה האהובה. בתפריט: החברות הטובות, וילת בריכה מטורפת וכל הפינוקים האפשריים

(גודל טקסט)

זהו זה, פגרת הנבחרות הסתיימה לה ואחרי שני השערים שכבש במדי נבחרת ישראל, אחד בכל משחק,, ערן זהבי עושה את דרכו חזרה לליגה הסינית להתאחד עם קבוצתו גוואנגז'ו. לאחר חודש שנהנו מחופשה בארץ הקודש, משפחת זהבי חוזרת הערב לסין ושוב גורמת לנו להישאר עם געגוע בלב. רגע לפני שנפרדים עד לביקור הבא, שי זהבי, שידועה בכישורי הפקה יוצאי דופן, אירגנה אמש (שלישי) מסיבת יום הולדת לגיסתה האהובה, שני זהבי שחגגה 31 עוד לפני התאריך הרשמי.

שי אירגנה את כל החברות הטובות ביניהן ליז שכטר ומאי ורד, שכרה וילה עם בריכה מטורפת פלוס כל הפינוקים לכבוד ילדת יום ההולדת, שכלל לא ידעה בכלל מה מצפה לה. שפית פרטית, אלכוהול, עיצוב מהמם, עוגות יפות וכל מה שרק תוכלו לחשוב שיכול לתרום לאירוע להיות נוצץ. התמונות של החגיגה סטייל זהבי מדברות בעד עצמן וללא ספק נראה שהחבורה היפה נהנתה מכמה שעות של גירל פאוור – נשים בלבד, ללא ילדים או בעלים. זמן איכות עם מוזיקה טובה.

"אין כמו שי בעולם. אני מודה שהיא בחיים שלי וזה לא מובן מאליו בכלל. זכיתי שהיא גיסתי אני מעריכה ואוהבת אותה מאד ואת כל החברות שלי שהן חלק מחיי", סיפרה שני זהבי בהתרגשות. את יום ההולדת שלה תחגוג שני ביום ראשון הקרוב, אך גיסתה האהובה כבר תסתגל חזרה לחיים בגוואנגז'ו עד אז, ככה שזו הסיבה לחגיגה המוקדמת. ואנחנו אומרים, אין אין אין חגיגה, בלי זהבי והחבורה!!! שיהיה במזל!


החברות הכי טובות. שי זהבי ושני זהבי (צילום: פרטי)


ככה חוגגים בבית משפחת זהבי! (צילום: פרטי)


הפרלמנט המורחב חוגג לשני זהבי 31 (צילום: פרטי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי