בת הזוג של רונאלדו חוגגת את הרביעייה

כריסטיאנו רונאלדו חוגג
כריסטיאנו רונאלדו חוגג | PEDJA MILOSAVLJEVIC/AFP/Getty Images

מה עוד ניתן לומר על CR7? לאחר חגיגת השערים של במדי פורטוגל בליטא, בת זוגו ג'ורג'ינה רודריגס העלתה לרשתות החברתיות סרטון היישר מביתם בטורינו, ובו ארבעת ילדיו חוגגים בהתלהבות את המופע של אבא

(גודל טקסט)
ההצגה של כריסטיאנו רונאלדו אמש (שלישי) מול ליטא ב-1:5 של נבחרת פורטוגל גרמה למדינה לצאת מגדרה. הוא שימח את הסלסאו של אירופה עם רביעייה לרשת של ארנסטס שטקוס המוכר היטב בישראל, וכעת ייחשב לעוד אחד מבין השוערים שנכנעו ל-CR7. בזמן שההצגה על כר הדשא סחפה מיליונים של צופים, בביתו של הפורטוגלי בטורינו, איטליה, נרשמה שמחה ענקית על ידי המעריצים הכי גדולים שלו, ארבעת ילדיו וזוגתו.


ג'ורג'ינה רודריגס, הדוגמנית הספרדייה של רונאלדו, הצליחה להגיע תוך שעות לעשרות מיליונים של עוקבים על ידי שיתוף סרטון שמאוד מעניין את כולם. בוידאו רואים את ארבעת ילדיו של רונאלדו חוגגים את הגולים של אבא בזמן שהוא להט על כר הדשא. השיתוף של רודריגס כמו תמיד, מלווה בפוסט מרגש שמוקדש כולו לחצי השני שלה: "ווינר, יחיד ומיוחד, בלתי ניתן לעצירה, בלתי ניתן להחלפה, שאי אפשר לעמוד בפניו, אהובי. אוהבים אותך וגאים בך. 4 גולים, אחד לכל תינוק".


הספרדייה מאוד אוהבת להראות דרך הרשתות החברתיות את הקשר שלה לכוכב הפורטוגלי ולתת טעימה מהחיים המושלמים שלהם למיליונים של עוקבים. חוץ מזה, היא גם תמיד מנסה להציג עד כמה משפחת רונאלדו מאוחדת והאמת, מצליח לה יופי. נזכיר שלחלוץ יובנטוס יש 4 ילדים: שלושה בפונדקאות – כריסטיאנו ג'וניור (8) והתאומים מטאו ואווה (2) ובת המשותפת עם הדוגמנית שלו, ואלנה מרטינה (1). בגיל 34 נראה שכריסטיאנו רונאדלו הוא אחד שהשיג הכל בחיים: קריירה שוברת שיאים, אישה תומכת, ארבעה ילדים וארגזים של כסף. 


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Victorioso, Único, Imparable, irrepetible, Inimitable, Irresistible Mi amor ❤️❤️❤️❤️1️⃣ Te amamos @cristiano Orgullosos de ti ‍‍‍ 4️⃣ goles uno para cada bebé #sweetdreams #portugal #love #my #family

A post shared by Georgina Rodríguez (@georginagio) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי