בייבי בום: אילו כוכבי מכבי ת"א והפועל ב"ש מצפים?

נטלי דוידזאדה
נטלי דוידזאדה | אינסטגרם

הקיץ האחרון היה פורה ביותר ולא מעט מנציגי ליגת העל כבר לא יכולים לחכות להרחבת המשפחה! לירון שרון עושה סדר לקראת הגעת היורשים והיורשות של הכוכבים

(גודל טקסט)
רגע לפני שאזרחי מדינת ישראל יוצאים שוב לקלפיות, ורגע לפני שנפגוש את קבוצות ליגת העל במסגרת המחזור הרביעי של הליגה, החלטנו כי יש צורך לעשות לכם סדר בגזרת היורשים. מסתבר שהקיץ האחרון היה פורה ביותר (טפו טפו), כיוון שיש מספר כוכבי כדורגל שמצפים בגדול!


נתחיל עם שחקנה של הפועל באר שבע: מאור מליקסון ואשתו טל מצפים בפעם השלישית. למלי ואשתו יש בבית כבר שני ילדים – ליאם בן החמש ואורי בת השלוש, ובעוד מספר חודשים יהפכו לאחים גדולים ליורש/ת שבדרך. בבטן, למקרה שתהיתם, יש להם בת נוספת ואוטוטו – בשיאה של עונת הכדורגל עם הפועל באר שבע – הוא יתרגל חזרה גם ללילות הלבנים (או שלא?).


חוץ מהשמחה שפקדה את הדרום ואת משפחת מליקסון, חברו לשעבר לקבוצה והמגן השמאלי הנוכחי של מכבי תל אביב, אופיר דוידזאדה ואשתו המוכשרת נטלי, מצפים גם הם לבייבי הראשון שלהם! הזוג דוידזאדה אוטוטו ישנה סטטוס ויהפוך להורים טריים לאחר שנישאו לפני שנתיים וקצת. נטלי שיתפה בהתרגשות בחשבון האינסטגרם שלה תמונה עם בייבי באמפ קטנטנה וכתבה: "שלום לך בטן תינוק קטנה". מעצבת התכשיטים בעלת הסטייל המשובח נמצאת בחודש הרביעי להריון שלה ושל הבועט שלה והם מתרגשים לקראת הולדת בתם הבכורה!


חוץ מכוכבי מכבי ת"א וב"ש, נזכיר גם כמובן את ההריון הפוטוגני של יובל אמזלג, נסיכת הביקיני של הכדורגל הישראלי ושל המגן הימני שלה, חגי גולדנברג שנמצאים גם הם בהריון הראשון שלהם רגע אחרי שהתחתנו והם מצפים ליורש קטן ומתוק שסביר להניח ייצא עם עיניים כחולות ושיער בלונדיני. בראש הרשימה ניצבים כמובן קורל סימנוביץ' וסרג'י רוברטו שנמצאים בחודש השביעי להריון של הדוגמנית כשהם מצפים לבת שבטוח תדע לדבר עברית וספרדית. המדור מבטיח כי הזרוע עוד נטויה וזה עוד לא הסוף לעונה הזאת…


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ט"ו באב ❤️✋

A post shared by Coral Simanovich (@coralsimanovich) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Wearing @dede_swimwear ✌

A post shared by DEDE' (@yuvalamzaleg) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי