המלאכיות של אלונה ברקת

אלונה ברקת ונשות שחקני הפועל ב"ש
אלונה ברקת ונשות שחקני הפועל ב"ש | הפועל באר שבע

הפועל באר שבע אמנם מאכזבת מאוד עד כה בליגת העל, אבל התוצאות לא מנעו מבעלי המועדון להזמין לביתה את כל נשות השחקנים למפגש גיבוש והיכרות שכלל אוכל טוב, איפור ושאר פינוקים ובהם חולצת משחק מיוחדת!

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

אלונה ברקת, הבעלים של הפועל באר שבע – שלא מרשימה עד כה ובמאזנה ניצחון אחד ושתי תוצאות תיקו – הבינה שכדי שהשחקנים שלה יבערו על כר הדשא, צריך להשקיע קודם כל בחצי השני שלהם. ברקת הפיקה ערב שלם כולו בסימן נשי ונראה מהצד כי האווירה בבירת הנגב נהדרת.

אמש (שני) התקיים ערב גיבוש לנשות השחקנים לקראת השנה החדשה, בביתה של ברקת. הערב כלל ארוחת ערב, קריוקי וסדנאות איפור! רואים שאלונה יודעת איך להגיע לליבן של הבנות עם אוכל טוב, איפור ושאר פינוקים בשיתוף אסתי לאודר, אבי סידריס ודניאלה בן חמו. כל נשות הכדורגלנים כולן הגיעו לאירוע, כולל הקליקה הוותיקה וגם אלו החדשות שהצטרפו רק השנה על מנת שיוכלו להתמנגל ולהתערבב אחת עם השנייה. ברקת דאגה לערוך סבב היכרות קצר בו כל אחת מהבנות הציגה את עצמה וסיפרה מי בן הזוג שלה.

לא רק זה, בסיום הערב כל אחת מבנות הזוג קיבלה חולצת שחקן מעוצבת, עם ראשי התיבות של השם שלה, שם המשפחה של בן הזוג והמספר שלו כתוב בורוד זוהר ומתחת בגדול: "משפחת הפועל באר שבע". וזה לא הכל, הבעלים גם דאגה למתנה לכל אחת מהנשים שחזרה הביתה עם בושם חדש במתנה. אפשר לבחור באלונה להיות ראש הממשלה הבא? אהבנו!


המלאכיות של אלונה ברקת (באדיבות הפועל באר שבע)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי