כבר הכרתם את המעודדת הכי יפה במכבי תל אביב?

גל גולד
גל גולד | אלבום פרטי

הכאורוגרפית של הלהקה סיפרה על עבודתה בצהוב: "סיפוק וגאווה שאין כמותה, המועדון מפרגן מחבק ואוהב ממש כמו משפחה". הרווקה התייחסה גם למערכת יחסים: "אנחנו נשארות מאוד מקצועיות בתחום הרומנטיקה עם השחקנים"

(גודל טקסט)
אם במקרה לא יצא לכם להכיר את השם הכי חם בלהקת המעודדות של מכבי תל אביב, בדיוק בשביל זה אנחנו כאן. גל גולד, בת ה-27, היא מנהלת/כוריאוגרפית להקת הרקדניות של מכבי בכדורסל, מעבירה סדנאות היפ הופ בכל הארץ ונראית כמו דוגמנית. זאת לא הפעם הראשונה שהרקדנית המוכשרת מופיעה אצלנו במדור, בשנה שעברה סיפרנו לכם על סרטון העידוד שהעלתה לפני משחקה של נבחרת ישראל ביחד עם הילה פילו, שגם היא חלק מלהקת המעודדות ויחד רקדו על השיר "אל אל ישראל". להזכירכם, גם הדר דיזהב חביבת המדור והאקסית המיתולוגית של מיכאל אוחנה, רוקדת תחת שרביטה של גולד.


גל סיפרה למדור על העבודה במועדון מפואר כמו מכבי תל אביב: "לעבוד במועדון כל כך גדול כמו מכבי תל אביב זה סיפוק וגאווה שאין כמותה, המועדון מפרגן מחבק ואוהב ממש כמו משפחה". עוד סיפרה הרקדנית על שיתוף הפעולה בין השחקנים לרקדניות: "האינטראקציה של המעודדות עם השחקנים היא מאוד נמוכה, מאחר והכל צריך להישאר מקצועי, שלום נימוסי וכמובן שלפני משחקים אנחנו זורקות צעקות של "בהצלחה" ו "go get them" כדי להכניס בהם קצת רוח לחימה".


לא ברור איך, אבל הרקדנית היפה כרגע רווקה, וכשנשאלה לגבי קשר רומנטי בין הרקדניות לשחקנים השיבה: "אמנם בתוך הקבוצה אנחנו נשארות מאוד מקצועיות בתחום הרומנטיקה עם השחקנים, אך אחת המעודדות יוצאת עם שחקן כדורסל מליגה לאומית ועוד אחת נוספת יוצאת עם הזמר סטפן".


גל גולד (אלבום פרטי)
חוד החנית של המעודדות של מכבי סל. גל גולד (צילום: פרטי)


חוץ מלרקוד במדים הצהובים כחולים, לגולד יש חלום גדול שהיא מתכננת להגשים ממש בקרוב:"אם זה תלוי בי אני מתכננת להמשיך עם מכבי לעוד המון עונות, כמובן שתוך כדי אני מתכננת להגשים את החלום הגדול שהוא לעבוד בארה"ב שהיא מדינת האפשרויות הבלתי נגמרות. חתמתי בסוכנות רקדנים שנקראת clear talent group ואני הולכת לעבוד עם לא אחרת מאשר עדן שבתאי המהממת, בתור מנהלת רקדנים בסבב הופעות. אני לא יכולה לתאר את רמת ההתרגשות זה פשוט חלום שמתגשם".


גל גולד (אלבום פרטי)

חולמת להגשים את החלום הגדול בארה"ב (צילום: אלבום פרטי) 


גל גולד (אלבום פרטי)
איך היא רווקה לא הבנו?! (צילום: ענבל מסיקה)


גל גולד (אלבום פרטי)
גל גולד לוהטת (צילום: אלבום פרטי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי