מי הבוס? מיכה, שכטר ועטר מטריפים את עולם הדוגמנות

אלירן עטר, דור מיכה, איתי שכטר
אלירן עטר, דור מיכה, איתי שכטר | אביעד זיסמן

רגע לפני הקרב מול מכבי חיפה ביום שבת, שחקני מכבי תל אביב התפנו לסט צילומים עם נותן החסות BOSS - שמלווה את הקבוצה זו השנה השנייה

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

רגע לפני שהמחזור הרביעי בליגה יוצא לדרך, במהלכו אלופת המדינה מכבי תל אביב תפגוש את מכבי חיפה למשחק מעניין, התחדשו הצהובים בקולקציית ביגוד חדשה. בית האופנה היוקרתי והבינלאומי BOSS, משמש כמלביש הרשמי של בגדי הייצוג של המועדון, זוהי העונה השניה. אתמול (רביעי) קיבלו השחקנים את מערכות הלבוש במתחם האימונים של הקבוצה בקריית שלום, אשר הותאמו להם אישית על ידי צוות החברה והוענקו על ידי תומר אירני, מבעלי יבואנית בוס.

בית האופנה היוקרתי BOSS משמש כמלביש הרשמי של הקבוצות הגדולות בעולם וביניהן ריאל מדריד, פריז סן ז'רמן, ליברפול, יובנטוס ונבחרת גרמניה. הקולקציה שעוצבה עבור קבוצות הכדורגל המובילות, מאופיינת בקווים צעירים כאשר הצבע הנבחר הינו כחול נייבי.

מי שבעיקר תפס את תשומת ליבנו הוא מאמנה הסרבי של האלופה, ולדימיר איביץ' שגם ביום של צילומים וכיף על כר הדשא במתחם האימונים, שמר על פנים חתומות. כל השחקנים הצטלמו בחליפות של המותג כאשר דור מיכה, איתי שכטר ואלירן עטר הצטלמו גם בסטודיו והפגינו כישורי דוגמנות ברמה שלא הייתה מביישת דוגמנים מקצוענים.

שחקני מכבי תל אביב (אביעד זיסמן)
שחקני מכבי תל אביב (אביעד זיסמן)

ניק בלקמן (אביעד זיסמן)
ניק בלקמן (אביעד זיסמן)

ולדימיר איביץ' (אביעד זיסמן)
ולדימיר איביץ' (אביעד זיסמן)

אלירן עטר, דור מיכה ואיתי שכטר (אביעד זיסמן)
אלירן עטר, דור מיכה ואיתי שכטר (אביעד זיסמן)

איתן טיבי, שרן ייני, אנריק סבוריט, אנדרה ג'ראלדש(אביעד זיסמן)
איתן טיבי, אנריק סבוריט, אנדרה ג'ראלדש ושרן ייני (אביעד זיסמן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי