איזה שחקן בזבז 15 אלף יורו על כלב שמירה?

רוטוויילר
רוטוויילר | JEWEL SAMAD/AFP/Getty Images

פול פוגבה רכש רוטוויילר מחווה שמתמחה בגידול כלבי שמירה וידועה בקרב שחקני הפרמיירליג. הסיבה לכך היא מערכת היחסים המורכבת עם אוהדי יונייטד: "הכלבים לא אלימים, אבל כשהם מזהים מצוקה, זה כבר סיפור אחר"

(גודל טקסט)
קשרה של מנצ'סטר יונייטד פול פוגבה, רכש כלב שמירה שעלה לו 15 אלף יורו אחרי שסומן חזק בקרב אוהדים זועמים. הכוכב בן ה-26 קנה את הרוטוויילר החדש שלו מחווה שמתמחה בגידול כלבי שמירה וציד ומאוד מוכרת בקרב כדורגלנים מהפריימרליג. מספר שבועות לאחר שריססו אוהדי יונייטד את הכתובת "פוגבה החוצה" מחוץ למתחם האימונים של המועדון, החליט הקשר להעלות שלב ולהגביר את האבטחה סביבו וזה ההסבר לכך שהוסיף גם כלב שמירה לצידו.


לצרפתי, זוכה גביע העולם, יש מערכת יחסים מורכבת מאד עם האוהדים האדומים מאז המעבר שלו בשווי 90 מיליון יורו מיובנטוס למנצ'סטר בשנת 2016. למקרה שלא ידעתם, בחודש מרץ האחרון נדקר למוות גבר בשם יוסף מאקי מחוץ לאחוזתו של פוגבה בצ'שיר. המאלף המומחה שמכר לשחקן את הכלב החדש שלו סיפר: "שחקני כדורגל מסומנים על ידי כל מיני מופרעים באופן אינדיבידואלי. השחקנים רוצים ביטחון, ומשהו שישמור על המשפחות שלהם בזמן שהם בנסיעות. הכלבים ממש לא אגרסיביים ביום יום, אך כשהם מזהים מצוקה, זה כבר סיפור אחר".


הצרפתי כמובן, רוצה לשמור על המשפחה שלו, אשתו מריה סאלרוס ובנם התינוק. פוגבה והבוליביאנית ובת ה-24 מנהלים מערכת יחסים מאז המונדיאל האחרון, כאשר בינואר, לפני כמעט עשרה חודשים נולד בנם המתוק. השניים לא חושפים את שמו וגם לא את פניו בתקשורת ונראים כמו משפחה מאוחדת ומאושרת. כעת התוספת החדשה של כלב ענק, אמורה לשמור על משפחת פוגבה מכל אותם אוהדים קיצוניים. אז מה זה 15 אלף יורו בשביל שחקן ששווה מיליונים?


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

sunny day ☀️

A post shared by Paul Labile Pogba (@paulpogba) on


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Coucou toi✨

A post shared by Zulay Pogba (@zulaypogba) on

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Till the end❣️

A post shared by Zulay Pogba (@zulaypogba) on

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Golf dayyyyyy

A post shared by Zulay Pogba (@zulaypogba) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי