ליאו מסי זכה בפרס, אך אשתו אנטונלה גנבה את ההצגה

אנטונלה רוקוסו
אנטונלה רוקוסו | MARCO BERTORELLO/AFP/Getty Images

הפרעוש אמנם זכה לכבוד ונבחר לשחקן השנה של פיפ"א, אבל הפרטנרית שלו גנבה את ההצגה עם מחשוף עמוק במיוחד, שבספרד לא נשארו אדישים אליו. וגם: הפרגון של דניאלה טר שטגן לקורל סימנוביץ'

(גודל טקסט)
ליונל מסי זכה אתמול (שני) בפרס שחקן השנה של פיפ"א בפעם השישית ובתואר The Best בפעם הראשונה, אחרי שגרף את מרבית ההצבעות מהשחקנים, המאמנים והתקשורת העולמית וגבר על וירג'יל ואן דייק וכריסטיאנו רונאלדו. מלבד החברים הטובים לקבוצה, פרנקי דה יונג ומארק טר שטגן שהיו שם לצידו, אשתו אנטונלה רוקוזו כמובן הייתה צמודה אליו לאורך הערב כולו יחד עם שניים מתוך שלושת בניהם, טיאגו ומתאו שהגיעו בחליפות קטנות ומאוד התרגשו עבור אבא מסי.


הבוקר, התקשורת בספרד לא הפסיקה לדבר על הזכייה של הפרעוש, אבל גם על דבר נוסף שתפס את תשומת הלב בגדול. מדובר במחשוף העמוק של השמלה שלבשה אנטולנה, שגרם למיליוני עיניים לנעוץ מבטים לאזור ספציפי במיוחד. ידוע שהארגנטינאית חובבת בגדי ים וחצאיות קצרות, אבל לטקסים ואירועי ספורט היא בדרך כלל מתלבשת יותר סולידי. "אשתו של מסי גנבה את ההצגה", "המחשוף שלה גרם לנו לשכוח מי זה מסי ומי זה רונאלדו" ו"מסי זכה ולא רק בפרס שחקן השנה" היו רק חלק מהתגובות של הצופים והאוהדים.


אז גברת רוקוזו-מסי נראיתה "מיליון דולר" בשמלה המנצנצת שלבשה עם המחשוף העמוק והיא גם נהנתה מחברת נשותיהם של שחקנים אחרים בבארסה, אך לא מדובר בחברתה הטובה ואשתו של לואיס סוארס סופיה בלבי, כי אם במיקי קיימניי חברתו של פרנקי דה יונג וכמובן בדניאלה טר שטגן, אשתו של השוער הגרמני.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A post shared by Antonela.R88 (@antonela.r88) on



מי שנעדרה מהאירוע היא אשת הכדורגלן האהובה עלינו בברצלונה, קורל סימנוביץ', שבעלה סרג'י רוברטו אמנם לא היה מועמד, אך היא קיבלה יופי של פרגון על הדרך. דניאלה טר שטגן, חברתה הטובה שחולקת איתה בדיוק את אותן החוויות, כיוון שגם היא בהריון מתקדם, לבשה שמלה מהקולקציה של הדוגמנית ומעצבת האופנה הישראלית ולא שכחה לתייג.


הסטורי של דניאלה טר שטגן. (אינסטגרם)
הסטורי של דניאלה טר שטגן. (אינסטגרם)

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A post shared by Antonela Roccuzzo (@antonelaroccuzzo) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A post shared by Antonela Roccuzzo (@antonelaroccuzzo) on


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי