הפועל באר שבע עושה כבוד לשגיא מוקי!

שגיא מוקי, אלונה ברקת, משה ממרוד
שגיא מוקי, אלונה ברקת, משה ממרוד | מדיה הפועל באר שבע

אלוף העולם זכה לכבוד של מלכים במשחק של הקבוצה מהדרום נגד הפועל ת"א כשקיבל שי צנוע מברקת ועל המסכים הוקרן סרטון מרגע הזכייה ביפן לצלילי השיר: "אלוף העולם" כש-16 אלף האוהדים הגיבו בתשואות

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

משה ממרוד, מנכ"ל ובעל השליטה בתדיראן ואלונה ברקת, הבעלים של קבוצת הפועל באר שבע חלקו כבוד לאלוף העולם בג'ודו, שגיא מוקי, רגע לפני תחילת המשחק של הפועל באר שבע  נגד הפועל תל אביב באצטדיון טוטו טרנר בבאר שבע. תדיראן, נותנת החסות הראשית של האדומים מהדרום, הנה גם נותנת החסות הראשית לג'ודוקא שגיא מוקי ב-5 השנים האחרונות הכוללת סיוע וליווי באימונים ובתחרויות ברחבי העולם. תדיראן מלווה את שגיא מוקי באופן צמוד עוד מההכנות לאולימפיאדת ריו דה ז'נרו בברזיל בה מוקי סיים במקום החמישי.

ברקת וממרוד עשו כבוד גדול והזמינו את מוקי לכר הדשא, העניקו לו שי צנוע ועל המסכים באצטדיון הוקרן סרטון מרגש של הזכייה של הג'ודוקא באליפות העולם ביפן לצלילי השיר "אלוף העולם" של חנן בן ארי . כל זה לעיניהם ולמחיאות הכפיים של 16,000 הצופים. השי הצנוע שקיבל אגב, הוכן במיוחד עבורו: צלחת אליפות אישית עליה כתוב: "מצדיעים לך אלוף".

לפני כשבועיים הג'ודוקא הבכיר הביא כבוד גדול למדינת ישראל לאחר שזכה בפעם הראשונה בהיסטוריה בתואר אלוף העולם בתחרות שנערכה ביפן שיצרה סביבה רעש תקשורתי רב בגלל שהיריב המצרי שהפסיד למוקי בחצי הגמר סירב ללחוץ לו יד והג'ודוקא האיראני מולאי אולץ להפסיד כדי לא להיפגש עמו בגמר. חובבי הכדורגל ממשיכים להנות מהנוכחות של אלוף העולם במגרשים, כאשר אתמול ביקר בטרנר ואף בשבת האחרונה הגיע לטקס פתיחת המשחק בין הקבוצה אותה הוא אוהד, מכבי נתניה, לבין הפועל כפר סבא.


שגיא מוקי, אלונה ברקת ומשה ממרוד (צילום: מדיה הפועל ב"ש)


מוקי וברקת. עושים כבוד לאלוף העולם בבאר שבע (צילום: מדיה הפועל באר שבע)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי