פול פוגבה במחווה למאור בוזגלו

פול פוגבה
פול פוגבה | Anthony Devlin/Gettyimages

אוטוטו קשר מנצ'סטר יונייטד חוזר למגרשים, ולכבוד התאוששותו מפציעה החליט על תספורת מואיקון בצבע אדום עז עם הכיתוב PP - ראשי תיבות של שמו. "חם, חם, חם!", שיתף השחקן ברשתות החברתיות. ומה האוהדים חושבים?

(גודל טקסט)
לא נעים לנו לומר, אבל לטובת הקורא פול פוגבה, שאמנם לא יודע לקרוא עברית אבל אנחנו יודעים וזה מה שחשוב – התספורת החדשה שלך היא ממש העתקה ממאור בוזגלו. קשרה של הפועל תל אביב כזכור פתח את העונה הנוכחית עם תספורת מואיקן הצבועה בצבע אדום עז, בדיוק כפי שהקשר הצרפתי של מנצ'סטר יונייטד החליט לעשות בשערו אמש (שלישי). התספורת החדשה של פוגבה מורכבת ממואיקן המכיל שלושה צבעים: שחור, אדום עז ופסים לבנים, עם הכיתוב PP, ראשי התיבות של השם שלו כמובן, פול פוגבה. בוזגלו שלנו, חובב תספורות מושבע, כבר עשה הכל על פדחתו ולכן אנחנו זוקפים לו את כל הזכויות.


בחזרה לאנגליה, התספורת החדשה של פוגבה לדעתם של האוהדים תעורר סערה במועדון. אחוז גבוה מאד של עוקבים טוען שלמאמן שלו, אולה גונאר סולשיאר, יהיה הרבה מה לומר על התספורת הפרובוקטיבית של הקשר. אמנם בשלושת המשחקים האחרונים של השדים האדומים, הצרפתי היה מחוץ לסגל בשל פציעה ממנה סבל בקרסול, אך אוטוטו אמור לשוב להתאמן עם חבריו ולא בדיוק שמר על פרופיל נמוך בתקופה האחרונה. תספורת כזו אצל הספר יחד עם רכישת כלב שמירה בשווי 15 אלף יורו – עלול ליצור אנטיגוניזם אצל חובבי הכדורגל שטוענים כי "השיער שלו מזעזע כמו המשחק שלו".


פוגבה שיתף את התמונה עם עשרות מיליוני העוקבים שלו וכתב: "חם, חם חם!!!".  הספר שלו הוסיף "פול פוגבה חוזר", על מנת להצדיק את חזרתו הצפויה למגרשים לאחר הפציעה וכן התספורת החגיגית שמלווה אותה. פוגגה, מסתבר, כל כך אובססיבי לשיער ולספר שלו, שהוא הטיס אותו איתו למונדיאל במוסקבה בשנה שעברה שיהיה צמוד אליו ויטפל בו במהלך כל השהות שלו שם.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hot hot hot hot @astarbarbers #trim#pogbahairstyle

A post shared by Paul Labile Pogba (@paulpogba) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hot hot hot hot @astarbarbers #trim#pogbahairstyle

A post shared by Paul Labile Pogba (@paulpogba) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pogback…….so hot hair is on fire #pogba #hair #astar

A post shared by A STAR (@astarbarbers) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי