בייבי בריבוע: משפחת אצילי מתרחבת

עומר אצילי, אור אצילי
עומר אצילי, אור אצילי | אינסטגרם

אשתו של קשר מכבי תל אביב פרסמה בתמונת האינסטגרם תמונה המבשרת כי היא מצפה לתינוק השני של הזוג, שנה אחרי שבנם הבכור בן נולד

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)
מכבי תל אביב סופרת את הימים ומחכה בקוצר רוח לחזרתו של עומר אצילי, שעדיין מתאושש מניתוח הבקע שעבר בגרמניה. עד שישוב הקשר למגרשים, בתקווה שזה יקרה בקרוב, יש שיאמרו אפילו אחרי החגים, בשורה משמחת ביותר הגיעה הבוקר מאשתו היפה אור. עומר ואור אצילי מצפים לבייבי מספר 2! בני הזוג שינו סטטוס והפכו להורים טריים לבנם הבכור בן לפני בדיוק שנה וארבעה חודשים וכעת הם כבר בדרך להרחיב את המשפחה ולהוסיף לבן אח או אחות.


אור פירסמה בחשבון האינסטגרם שלה תמונת סלפי מעלית, בה היא אוחזת בבן ומציגה בטן הריונית לתפארת תחת הכותרת: "baby pum". התגובות לא איחרו להגיע ושלל שחקני הליגה ונשותיהם איחלו לקשר ולאשתו המון מזל טוב, כי אין בשורה יותר טובה מהריון בשעה טובה. כזכור, השניים התחתנו בינואר 2018, פחות מחמישה חודשים לפני שנולד בנם הבכור, כך שבחתונתם אור הייתה בהריון. והנה חלפה לה שנה ושוב הזוג אצילי מצפה וכעת אור היא לא רק אמא לאחד ואוטוטו אחד נוסף בדרך, אלא גם קונדיטורית מדופלמת.


במהלך השנה האחרונה לקחה גברת אצילי את הכישרון שלה במטבח לרמה המקצועית ולמדה בבית הספר לקונדיטוריה "דנור". מאז שסיימה, היא פתחה חשבון אינסטגרם עסקי והחלה להפיץ את המטעמים שלה לכל מי שמעוניין במאפים מלוחים/מתוקים 'הום מייד' בקונדיטוריה הביתית שלה.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

#babypum ♥

A post shared by @ or_atzili_ on



כזכור, אצילי בן ה-26 גדל בעיר חולון וכך גם אור שלו, שמלווה אותו כבר שנים. השניים הספיקו לחוות גם מגורים משותפים מעבר לים יחד כאשר הקשר שיחק בגרנאדה הספרדית ואפילו גידלו יחד כלבלב מתוק העונה לשם ליצ'י, עוד לפני שבן נולד, כך שלקראת בייבי מספר 2, נראה שמשפחת אצילי מוכנה ומזומנה! המדור מאחל בשעה טובה.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

#babypum ♥

A post shared by @ or_atzili_ on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Campeones! @maccabitlvfc

A post shared by Omer Atzili ⚽️ #7 (@omeratzili) on


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי