מה הקשר של ערן זהבי להישרדות VIP?

ערן זהבי, גיא זוארץ
ערן זהבי, גיא זוארץ | אינסטגרם

כוכב נבחרת ישראל וגוואגז'ו לא קרוב להשתתף בעונה הבאה של תוכנית הריאליטי המצליחה, אבל הוא כן התקרב לפנים של התוכנית - המנחה גיא זוארץ, שחלק איתו טיסה בסין. וגם: איזו טעות ביצע בעלה של יעל בר זוהר?

(גודל טקסט)
חלומם הרטוב של מלהקי תוכניות הריאליטי הוא ללא ספק ללהק לאחת מתוכניות הפריים טיים את אחד או יותר מכוכבי הכדורגל הפעילים שיש לנו בארץ. אבל מה לעשות, חלומות לחוד ומציאות בנפרד, כי כשאתה כדורגלן עסוק עם לו"ז של אימונים, משחקים וחוזה שלא מאפשר לך לזוז ימינה או שמאלה, הסיכוי שזה יקרה שואף לאפס. עדיף לתכנן השתתפות בתוכנית ריאליטי בחיים שאחרי הכדורגל, אז אם לרגע חשבתם מהכותרת שהמכונה המשומנת שלנו בסין עומד לטוס ולהשתתף בתוכנית הריאליטי המפורסמת של רשת, תחשבו שוב.


אז מה כן קרה? לקראת צמד משחקי נבחרת ישראל מול אוסטריה ולטביה הגיע ארצה הליגיונר הבכיר שלנו ערן זהבי בטיסה שיצאה, כמובן, מגוואנגז'ו. על הטיסה פגש הקשר ההתקפי של הנבחרת את מנחה "הישרדות" בעשור האחרון גיא זוארץ, שהוא במקרה מכביסט בעצמו ומעריץ את זהבי כבר שנים. כן, גם מנחה בסדר גדול כמו של גיא זוארץ מתלהב כאשר הוא פוגש את כוכב הכדורגל האהוב עליו ומבקש סלפי למזכרת. למרות שהוא נשוי ליעל בר זוהר, אותה רוב ילידי המחזור של זהבי העריצו בילדותם, גם לו מותר להביע הערכה!


השניים שנפגשו בטיסה הצטלמו כאשר נחתו בנתב"ג וזוארץ הנרגש פרסם בחשבון האינסטגרם שלו סטורי עם תמונה שלו ושל זהבי. "את מי פגשתי במטוס", כתב המנחה על התמונה והוסיף גם תמונה של גביע לאור הערכתו המקצועית. מה שכן, כנראה שמרוב ההתרגשות זוארץ בטעות תייג את דף המעריצים של שחקנה של גוואנגז'ו במקום לתייג את החשבון הפרטי שלו שיאפשר לו לשתף את התמונה. מצחיק. תארו לעצמכם את זוארץ מזניק את זהבי למשימה על האי עם המשפט המפורסם שלו: "צאו לדרך!" ועל זה נאמר, לא כוחות.





 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vietnam, so nice experience

A post shared by Eran Zahavi (@eranzahavi) on




 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שבת שלום

A post shared by Eran Zahavi (@eranzahavi) on




 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

You just have to believe and give your best , the rest will come looking forward for our important game in Slovenia #believe #faith

A post shared by Eran Zahavi (@eranzahavi) on








מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי