אסי בוזגלו חושף מי היה בן הברית שלו על האי בהישרדות

אסי בוזגלו
אסי בוזגלו | אינסטגרם

האח השני לבית הבוזגלוס חזר מצילומי העונה החדשה, ורגע לפני שנחת לקבלת הפנים המפוארת שחיכתה לו בארץ הספיק לשתף סטורי עם החבר הכי טוב שלו בפיליפינים

(גודל טקסט)
אמש (ראשון), בזמן שהפועל תל אביב ניסתה להשיג שלוש נקודות ראשונות העונה ללא הצלחה וסיימה בתיקו 2:2 נגד הפועל רעננה, חזר אחיו של מאור בוזגלו האדום, אסי בוזגלו, אחרי חודשיים שלמים מצילומי העונה החדשה של הישרדות VIP. אסי ושאר המתמודדים נחתו מהפיליפינים היישר בנתב"ג, שם חיכתה להם קבלת פנים עמוסת בני משפחה, מעריצים וימבה של תקשורת. עדי, אשתו של אסי, הכינה לו קבלת פנים מיוחדת כשהגיעה לנמל התעופה לבושה בשמלת כלה לבנה נוצצת ולא האמינה שבעלה חזר אליה אחרי תקופה כל כך ארוכה.


למדור נודע כי במהלך החודשיים האחרונים האח השני לבית משפחת בוזגלו עשה "קרקס" על האי, אנחנו ללא ספק הולכים ליהנות ממנו בעונה הקרובה ולא יכולים כבר לחכות. בדרכו לישראל, בעת שהמתין לקונקשן בהונג קונג, העלה בוזגלו סטורי לראשונה אחרי חודשיים שלא נגע במכשיר הסלולרי שלו ושיתף את העוקבים שלו עד כמה התגעגע להשתמש ברשת החברתית. על הדרך חשף הכדורגלן מי היה בן הברית שלו על האי: "אני נמצא פה בהונג קונג, עם הזמיר ועם אח שלי היקר, בן הברית שלי, חולה עליו מטורף עליו, רגב הוד!"


אכן כן, מכל המתמודדים על האי, אסי ורגב היו צמודים כאשר בוזגלו ממש לא היסס לחשוף את הקשר המיוחד שנרקם ביניהם. הזמר המפורסם הוסיף: "וואי וואי מה מחכה לכם… אסי בוזגלו כמו שעוד לא ראיתם". לאחר הנחיתה בארץ הקודש חיכתה לבוזגלו הפתעה בביתו שבפתח תקווה, כאשר המשפחה דאגה לשף פרטי שפינק אותו ואת כולם בבשרים ושלל פינוקים טעימים. אסי אכל כיד המלך והמשפחה כולל ההורים, האחים, הנשים והילדים הגיעו לשמוח עם האח שחזר מהאי כאשר הכל תועד וצולם לעונה הרביעית של "הבוזגלוס".














 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Family power ❤️

A post shared by אסי בוזגלו (@asi_buzaglo) on




 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A post shared by Hani Buzaglo (@buzaglohani) on




 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

יום נישואין שמח עולם שלי ❤️בוקר של יום נישואין ה 13 שלנו ואתה לא איתי פה לחגוג ללא ספק כואב וגם מעט עצוב אבל חזקה בשבילך חיים שלי כלכך מתגעגעת ואוהבת שרק אלוהים יודע כמה ♥️מאחלת לנו קודם כל בריאות איתנה שנמשיך לגדל את 3 הפרחים שלנו בהמון אהבה ובאושר בעזרת השם שגם נגדיל את הקן המשפחתי שלנו יש משפט שאומר עד שאתה לא "מאבד " משהו אתה לא מעריך ! אז נכון " איבדתי " אותך לחודשיים וכן הערכתי אותך זה נכון ,אבל עכשיו יכולה להגיד חד משמעית כמה שאני מעריכה אותך ואת הנוכחות שלך לידי שומר עליי , העוגן שלי אני כלכך אוהבת אותך חיים ומתגעגעת ללא גבול סופרת את הימים בלוח שנה מתי תחזור ! מתפללת לאלוהים שתחזור בריא שפוי מאושר עם מלא חוויות שצברת במסע הזה שניקרא הישרדות מזל טוב עולם שלי בקרוב ניפגש אוהבת עד סוף העולם

A post shared by adi_buzaglo (@adi_buzaglo2) on





מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי