כוכבי מכבי תל אביב עושים את אומן!

שכטר, מיכה, אצילי, דוידזאדה, עטר, ריקן, חוזז, גולסה
שכטר, מיכה, אצילי, דוידזאדה, עטר, ריקן, חוזז, גולסה | אינסטגרם

אחרי התיקו נגד חדרה, לא פחות משמונה שחקנים המריאו לאוקראינה כדי לבקר את קברו של רבי נחמן. שכטר, מיכה, אצילי, דוידזאדה, עטר, ריקן, חוזז וגולסה טסו יחדיו ובמקביל חגגו לאחרון יום הולדת 28

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)
מידיי שנה כוכבי הכדורגל של ארצנו הקטנטונת עושים גיחה לבקר את קברו של רבי נחמן מברסלב באומן כאשר הפעם היו אלו שחקניה של מכבי תל אביב שניצלו את פגרת הנבחרות והמריאו לאוקראינה. החבורה הצהובה טסה ליומיים מיד בתום התיקו 0:0 מול חדרה בשבת האחרונה וצפויים לשוב מחר, רגע לפני כניסתו של יום הכיפורים.


שמונה שחקנים שהם במקרה החברים הכי טובים בחדר ההלבשה של האלופה טסו להתפלל, לטבול במקווה ולנשום מהקדושה שיש באומן. אז מי מהמכביסטים לקח חלק בביקור הקדוש? איתי שכטר, דור מיכה, ששוחרר מסגל הנבחרת ברגע האחרון עקב המתיחה ממנה סובל בשריר הארבע ראשי, עומר אצילי שהתאושש מניתוח הבקע וצפוי לחזור לסגל של ולדימיר איביץ' לאחר הפגרה, אופיר דודזאדה, אלירן עטר, אבי ריקן, מתן חוזז ואייל גולסה.


האחרון, ממש במקרה גם חוגג היום את יום הולדתו ה- 28, כך שיצא לו נהדר לבלות בקרב החברים הטובים שהחלו את היום הזה בהרמות ודאגו גם לשתף סרטון באינסטגרם שלו רוקד לצד אחד הצדיקים שמנגן ושר "תהיה בשמחה". התגובות של האוהדים ושאר החברים הצהובים, היו מאד מפרגנות ובעיקר כללו את המשפט: "השם אוהב אתכם צדיקים". אז בזמן שהצדיק עם של מכבי עושים חיל באומן, אנחנו נאחל להם גמר חתימה טובה וצום קל ונקווה שהקדושה של רבי נחמן תביא עימה ברכה לשער ראשון של שחקני האלופה באצטדיון בלומפילד המחודש.



מזל טוב גולסה! שתמיד תהיה בשמחה (צילום: אינסטגרם)


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

אשרינו שזכינו

A post shared by Omer Atzili ⚽️ #7 (@omeratzili) on


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

אשרינו שזכינו #איןעודמלבדו

A post shared by Itay Shechter (@itayshechter) on

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

אשרינו

A post shared by Avi Rikan (@avirikan) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי