חושב שהוא אל: השוודים בנו פסל בדמותו של זלאטן

זלאטן איברהימוביץ'
זלאטן איברהימוביץ' | JOHAN NILSSON/TT News Agency/AFP via Getty Images

בשוודיה ניצלו את פגרת הנבחרות כדי להנציח את החלוץ הגדול בתולדות המדינה: בעיר מאלמו נבנה פסל בגובה 2.6 מטרים ואיברהימוביץ' התייצב, וכהרגלו סיפק הצהרה מפוצצת וכה אופיינית

(גודל טקסט)
אחרי שסיפרנו לכם בשבוע שעבר על מכונית הפרארי המפוארת שרכש לעצמו ב-1.6 מיליון אירו לכבוד יום הולדתו, זלאטן איברהימוביץ' ממשיך לשבור את שיאי הצניעות, והפעם זה דווקא לא באשמתו. במאלמו שבשוודיה החליטו להנציח את אגדת הכדורגל במחווה גדולה ובנו פסל ארד בדמותו.


איברהימוביץ' הגיע לאירוע החגיגי לכבודו ואמר לאלפי המעריצים: "כשאתם מבקרים בניו יורק, תוכלו לראות את פסל החירות, כשתגיעו לבקר בשוודיה, תוכלו כעת לבקר בפסל של זלאטן". ממש אותה "הצניעות" המאפיינת את הכדורגלן מאז שאנחנו מכירים אותו.


אחרי שהפסל בשדה התעופה בפורטוגל עם פניו של היריב הגדול, כריסטיאנו רונאלדו, הוחלף בסופו של דבר בעקבות הביקורות המזלזלות שספג, כעת המעצבים של פסלו של זלאטן הלכו רחוק יותר ובנו את דמותו מכף רגל ועד ראש. בעוד הפסל של CR7 כלל אך ורק את פניו, פסל הברונזה של זלאטן מראה אותו ללא חולצה, כשידיו פרושות אל הצדדים בדיוק כפי שנוהג לחגוג לאחר כיבוש על כר הדשא. דמותו של חלוץ לוס אנג'לס גלאקסי מתנשאת לגובה של 2.6 מטרים כשעל היצירה אחראי האמן השוודי פיט לינדה.


איברהימוביץ' בן ה-38 הבקיע 62 שערים ב-116 הופעות במדי נבחרת שוודיה, כשבמרוצת השנים כיכב בין השאר במאלמו, אייאקס, יובנטוס, מנצ'סטר יונייטד, ברצלונה, אינטר מילאנו, ופריז סן ז'רמן. רק לפני חודשיים, אמר זלאטן ליונייטד שהוא ישמח לחזור: "אני יכול לשחק בקלות בפרמיירליג. אם יונייטד תצטרך אותי, אני פה, אבל כרגע אני שייך לגלאקסי".


על הקריירה המפוארת, שעוד לא הסתיימה, אמר איברהימוביץ': "יש לי 33 תארים שלקחתי הביתה ואני מקווה שגם בארה"ב אוכל להשאיר חותם. אחר כך נראה איך ההרפתקה הזאת תסתיים".


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

We are Zweden!!!

A post shared by Zlatan Ibrahimović (@iamzlatanibrahimovic) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Esta semana aprovechando un nuevo cumpleaños del The Lion es que, se reveló la estatua dedicada a uno de los atletas (si es que no) el más importante de Suecia: Zlatan Ibrahimovic y una escultura en Malmo, su ciudad natal. Además, aprovechó de decir lo siguiente al más puro estilo de él: "Cuando vas a Nueva York tienes la Estatua de la Libertad, cuando vienes a Suecia tienes la estatua de Zlatan".

A post shared by geniobet (@geniobet) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ZLATAN UNVEILS HIMSLEF! Yesterday, ZLATAN unveiled a statue of himself in Mälmo, Sweden. . . . . #football #footballnews #footballnewz #zlatan #lagalaxy #manchesterunited #statue #malmo #malmosweden #soccer #soccerworld #soccernews #zlatanisgod #zlatanibrahimovic #ibra #ibrahimovic

A post shared by The Daily Krid (@thedailykrid) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי