לא תאמינו את מי פגש רוקאביצה בחופשה בטורקיה!

ניקיטה רוקאביצה
ניקיטה רוקאביצה | מאור אלקסלסי

חלוץ מכבי חיפה ניצל את פגרת הנבחרות לטובת גיחה קצרה לאיסטנבול ולא פספס הזדמנות להתאחד עם חברו לשעבר במדים הירוקים, קרים פריי שהגיע יחד עם לוריס קאריוס למסעדת 'הוקה'. כמובן שהאוהדים לא נותרו אדישים

(גודל טקסט)
חלוצה של מכבי חיפה, ניקיטה רוקאביצה, עשה בשכל כשניצל את פגרת הנבחרות וניצל כל רגע של חופש לטובת חופשה קצרה באיסטנבול, טורקיה. האוקראיני/אוסטרלי טס עם חבר לבקר במדינה שהישראלים הכי אוהבים בעולם ולא תאמינו איזה חבר משכבר הימים פגש שם. בין הטיולים והביקורים בשלל המסעדות המפורסמות שיש לטורקים להציע, פגש רוקאביצה במסעדה 'הוקה' את האס הירוק שעזב את הכרמל השנה, קרים פריי המוכשר, שכזכור חלק איתו את חדר ההלבשה בעונה שעברה והשנה חזר לארץ מולדתו לשחק בשורותיה של איסטנבול בשאקשהיר, לאחר ששב מחצי עונת השאלה במדי הירוקים.


ואם זה נראה לכם מגניב שהשניים התאחדו וחלקו יחד ארוחת גורמה, מי שעוד ישב איתם סביב השולחן היה לא אחר משוערה לשעבר של ליברפול, לוריס קאריוס. כיום משחק הגרמני גם הוא באיסטנבול, במדיה של בשיקטש, והצליח להתחבר עם פריי למרות העובדה שמשחקים בקבוצות שונות. השחקן הירוק והאהוב מהכרמל מיהר לשתף תמונה בחשבון האינסטגרם שלו אחריו עוקבים 33 אלף איש בה הוא מחובק עם פריי וקאריוס תחת הכותרת: "משלים פערים עם הבנים". פריי מיד הגיב וכתב לחברו לקבוצה לשעבר: "היה טוב לראות אותך אח".


כמובן שהתמונה הטריפה את הקהל הירוק שקרא לחלוץ החיפאי להחזיר איתו לישראל את פריי במהרה! האוהדים הביעו את הגעגוע העז לטורקי למרות שקבוצתם נראית מצוין אחרי שישה מחזורי הליגה שכבר מאחורינו. "תחזיר אותו איתך, הוא בדיוק החלק שחסר כדי לקחת אליפות בסטייל" כתב אחד האוהדים. בעוד התמונה של הסקורר ממשיכה לעורר הדים ברשת, ויקה רוקאביצה, אשתו היפה של החלוץ, פירגנה לבעלה ונשארה בכרמל עם שתי בנותם, כך שאנחנו מחכים לפגרה הבאה לראות את השניים האלו מבלים באיזו חופשה רומנטית. ניקיטה, אתה חייב לה:)


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Catch ups with the boys @kerimfrei21 @loriskarius

A post shared by Nikita Rukavytsya (@nikita_rukavytsya13) on


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A post shared by Nikita Rukavytsya (@nikita_rukavytsya13) on

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

חג שמח ושנה טובה ממשפחת רוקביצה

A post shared by ❤Vika Ruka ❤️ (@vikaruka) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי