מה הקשר בין כריסטיאנו רונאלדו לג'יימס בונד?!

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | Naomi Baker

לאחר שרשם אתמול ציון דרך מרגש עם שערו ה-700 בקריירה, בת זוגתו, ג'ורג'ינה , ציינה את האירוע בדרך מקורית: השוותה את CR7 למרגל הבריטי המפורסם והכינה תמונה מיוחדת כמחווה עם ציון השערים שכבש בכל מועדון

(גודל טקסט)
כריסטיאנו רונאלדו, הכוכב הגדול של יובנטוס ונבחרת פורטוגל, הבקיע אמש (שני) בפנדל מול אוקראינה במסגרת מוקדמות יורו 2020, ובכך קבע את ציון הדרך המטורף של 700 שערים בקריירה המפוארת שלו. הערב אמנם הסתיים בצורה די מאכזבת מבחינתו עם הפסד 2:1, אך זהו השער ה-95 שלו במדי הנבחרת ב-162 הופעות, ובכך הוא התקרב צעד נוסף לעבר שבירת שיא כיבושים של שחקן במדים בינלאומיים, ובת הזוג שלו, הדוגמנית הספרדייה ג'ורג'ינה רודריגס, החליטה שהיא חייבת לציין את הרגע המרגש בדרך מקורית למדיי.


רודריגס, שכמו שאתם כבר יודעים, מעריצה את הגבר שלה בדיוק כמו מיליוני האוהדים והעוקבים שלו ותמיד מפרגנת בגדול, החליטה שהפעם היא צריכה לעשות את זה בענק! הדוגמנית הספרדייה השוותה את רונאלדו שלה למרגל הבריטי הכי מפורסם בעולם, ג'יימס בונד, והכינה לו תמונה מיוחדת עם המספר הענק 700 כמחווה במקום ה-007 הידוע והמוכר של המרגל והסוכן של הוד מלכותה מסדרת הספרים והסרטים שוברי הקופות. בפוסט המיוחד ששיתפה ג'ורג'ינה, היא גם מפרטת בדיוק את מספר השערים שכבש בן הזוג שלה בכל מועדון אשר דרך בו.

בגיל 34, CR7 נכנס לרשימה מפוארת של שישה שחקנים שעברו את רף 700 השערים בקריירה, יחד עם  אגדות עבר בדמות רומריו, פלה, גרד מולר ועוד. אם תהיתם כמה הוא כבש בכל מועדון, אז בספורטינג ליסבון, קבוצת הבוגרים הראשונה שלו, כבש חמישה שערים בלבד ב-30 הופעות ובמדי מנצ'סטר יונייטד הרשית 118 פעמים ב-292 משחקים. במדי ריאל מדריד כבש רונאלדו 450 שערים (!), 32 עם יובנטוס עד כה ו-95 שערים במדי נבחרת פורטוגל כולל השער אתמול כמובן. אז כן, ללא ספק אפשר להשוות את הסוכן הבריטי הכי מוצלח בעולם, לשחקן הפורטוגלי הכי מוצלח בכל הזמנים!!


כריסטיאנו רונאלדו הופך לג'יימס בונד (צילום מסך: אינסטגרם)


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Me gusta el perfume que usas, huele al amor de mi vida @cristiano

A post shared by Georgina Rodríguez (@georginagio) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Strong in body, strong in spirit, strong in mind @yamamayofficial #everybody #beconfident #beyamamay

A post shared by Georgina Rodríguez (@georginagio) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

❤️Feliz domingo ❤️#family #love

A post shared by Georgina Rodríguez (@georginagio) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Keeping your mind Clear from doubts by building resilience is key to maintain your mental health! Clear is committed to help you become more resilient and have launched a great program to do that in partnership with the @resilienceresearch. Access @clear.haircare to access the platform & build your own resilience, so you can perform like a hero! #MentalHealth #MentalHealthAwareness #KeepAClearHead #ClearHairCare @who

A post shared by Cristiano Ronaldo (@cristiano) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Best way to start my weekend ❤️

A post shared by Cristiano Ronaldo (@cristiano) on


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי