ויקטוריה בקהאם, תיזהרי! הגבר שלך על הכוונת

ויקטוריה בקהאם
ויקטוריה בקהאם | Matt Winkelmeyer/Getty Images

דיוויד בקהאם יככב בפרסומת לצד ליידי גאגא, שלפי השמועות הובילה בעבר לפרידה בין אירינה שייק לבראדלי קופר, אחרי ששיתפה פעולה עם השחקן ב"כוכב נולד". הזמרת סיפקה הצצה לציוות המעניין בחשבון האינסטגרם שלה

(גודל טקסט)
אתם בטח זוכרים מדוע דוגמנית העל הרוסיה והאקסית המיתולוגית של כריסטיאנו רונאלדו, אירינה שייק, נפרדה מבן הזוג האחרון שלה בראדלי קופר, נכון? לטובת כל אלו שלא, נזכיר כי בשובר הקופות "כוכב נולד", קופר שיתף פעולה עם מלכת הפופ העולמי ליידי גאגא, כאשר השניים נקשרו בניהול מערכת יחסים רומנטית עוד לפני שהשחקן והדוגמנית פירקו את החבילה בחודש פברואר האחרון. אז כעת, יש אשת כדורגלן מאד מפורסמת שצריכה לחשוש ולשמור היטב על הגבר שלה.


כדאי מאוד לקוראת ויקטוריה בקהאם לשים עין על דוויד שלה. ליידי גאגא פרמסה אמש (רביעי) בחשבון האינסטגרם שלה הצצה לפרסומת חדשה לשעוני היוקרה השוויצריים 'Tudor', שבה היא תככב לצד לא אחר מאשר אגדת הכדורגל האנגלית. בסרטון, הזמרת הפרובוקטיבית ובקהאם נפגשים בפעם הראשונה והאמת, שמעולם לא חשבנו שנזכה לצפות בציוות כל כך מעניין כמו זה בין אייקון הפופ וכדורגלן העבר הלוהט.


השיחה בין השניים מתחילה כאשר בקהאם בן ה-44 שואל את גאגא: "איך תרצי שאקרא לך?". הזמרת בת ה-33 משיבה לו: "אני מניחה שליידי, או גאגא". היא פונה לכדורגלן העבר בתור "מר בקהאם" והוא מתעקש כי "רק דיוויד זה בסדר גמור". 15 השניות בהן השניים נפגשים השאירו מיליוני מעריצים עם טעם של עוד לקראת הפרסומת המלאה, שתושק ב-30 באוקטובר. מעניין מאד אם שיתוף הפעולה ביניהם גרם לאירינה שייק להרים טלפון לגברת בקהאם… אנחנו מבטיחים לעדכן.


 



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Always amazing to be in LA and it was great to meet you @ladygaga. I'm excited for the launch of our video with @tudorwatch next week #BornToDare

A post shared by David Beckham (@davidbeckham) on


 


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Really proud to be with my family tonight @victoriabeckham @brooklynbeckham @britishGQ #gqawards

A post shared by David Beckham (@davidbeckham) on

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי