רונאלדיניו נחת בישראל: מה הוא הזמין לחדר בית המלון?

רונאלדיניו בישראל
רונאלדיניו בישראל | יח"צ

אחד הכדורגלנים הגדולים בהיסטוריה הגיע לארץ לכבוד משחק השלום והתקבל בכבוד הראוי לכוכב במעמדו: "שמח על ההזדמנות לפגוש את חבריי לשעבר ולחלוק איתם רגעים על כר הדשא"

(גודל טקסט)

רונאלדיניו, אחד השחקנים הגדולים בהיסטוריה של הכדורגל, נחת הבוקר (שני) בישראל. האיש והחיוך המפורסם יצא מטרמינל פתאל הפרטי מלווה באחיו ובאנשי אבטחה, יממה לפני משחק השלום שייערך מחר בין אגדות הכדורגל של ברזיל לכוכבי העבר של נבחרת ישראל באצטדיון סמי עופר. רונאלדיניו המרוגש אמר לאחר הנחיתה: "אני שמח על ההזדמנות לפגוש את השחקנים ששיחקתי לצידם ומתרגש לשוב ולחלוק איתם רגעים על כר הדשא".

שני שיפרמן, מנכ"לית טרמינל פתאל: "אספנו את רונאלדיניו מפתח המטוס עם הרכב המפואר שלנו, כיאה לכוכב במעמדו. משם המשכנו היישר לטרמינל הפרטי של פתאל בנתב"ג. בזמן ההמתנה למזוודות, השחקן עבר ביקורת גבולות והגיע ישר לחדר פרטי שערכנו בשבילו עם מזון ומשקאות בריאות".

משם נסעו הכוכבים ישירות למלון "דן כרמל", המארח אותם לקראת המשחק מחר. ברטה יוגב, מנכ"לית המלון, קיבלה את כוכבי העבר האגדיים של נבחרת ברזיל שיתארחו במקום. יוגב קיבלה את פניו של רונאלדיניו וליוותה אותו אישית אל הסוויטה המיוחדת ששוריינה עבורו.


רונאלדיניו במלון דן כרמל (יח"צ)

רונאלדיניו העייף ביקש בעיקר לנוח והזמין את ארוחת הבוקר לחדר. בעוד כל השחקנים שיגיעו מברזיל יסתפקו, בחדרי Executive "רגילים", שחקן העבר של ברצלונה יקבל את הסוויטה הנשיאותית בקומה העשירית במלון ולבקשתו נשמרה מראש סוויטה נוספת (באותה הקומה, אך פחות מפוארת) עבור החברים הקרובים שלו שילוו אותו במהלך הביקור בישראל. אם מתחשק לכם ללון היכן שמתארח הכוכב הענק מברזיל, דעו שמחיר אירוח ללילה בסוויטה הנשיאותית של דן כרמל חיפה הינו 9295 ש"ח.


גם קאפו יופיע מחר בסמי עופר (יח"צ)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי